7 4 هتل سنتی درباری

هتل سنتی درباری

هتل سنتی درباری

هتل سنتی درباری در شهر شیراز، سه راه نمازی، گذر سنگ سیاه، کوچه ۴/۴ واقع شده است و آماده پذیرایی از گردشگران و مسافران داخلی و خارجی می باشد.

هتل سنتی درباری دارای ۱۴ باب اتاق به صورت ۷ اتاق ۳ تخته (۱ تخت دبل و ۱ تخت سینگل)، ۶ اتاق ۲ دو تخته ( ۳ اتاق دو تخته دبل و ۳ اتاق دو تخته تویین) و ۱ اتاق چهار تخته (۴ تخت سینگل) می باشد و در مجموع امکان اسکان و پذیرایی از حداکثر ۳۵ گردشگر را دارد. تمامی اتاق های هتل دارای سرویس بهداشتی (توالت ایرانی یا فرنگی) و حمام اختصاصی می باشند. این هتل سنتی زیبا در محیطی دنج و آرام فضایی متفاوت را برای گردشگران و مسافران عزیز فراهم کرده است تا برای لحظاتی هر چند کوتاه اوقات خوش و خاطره انگیزی را در کنار عزیزانشان تجربه کنند.

 از غذاهای محلی و سنتی این دیار می توان به کلم پلو شیراز، کباب، جوجه، زرشک پلو با مرغ، پلو مرغ، قیمه و قرمه سبزی اشاره کرد که مسافرین عزیز می توانند با هماهنگی قبلی با مسئول هتل غذای مورد نظر خود را سفارش دهند تا از رستوران طرف قرار داد تهیه شود. از دیگر خدماتی که این هتل برای رفاه حال گردشگران و مسافران عزیز در نظر گرفته است می توان پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، راهنمای محلی، پارکینگ اختصاصی غیر مسقف، سیستم سرمایش اسپلیت و سیستم گرمایش شوفاژ را نام برد.

از جمله زیبایی های شیراز که سبب شده است هر ساله پذیرای گردشگران زیادی باشد می توان حرم مطهر شاهچراغ، آرامگاه حافظ، آرامگاه سعدی، باغ عفیف آباد، باغ دلگشا، باغ ارم (شامل چند بنای تاریخی و باغ گیاه شناسی)، باغ نارنجستان قوام، باغ جهان نما، تخت جمشید، نقش رستم، نقش رجب، موزه پارس (قدیمی ترین موزه شیراز)، مسجد جامع عتیق یا مسجد جمعه (قدیمی ترین مسجد شیراز)، دروازه قرآن، عمارت شاپوری (متعلق به اوایل دوره پهلوی که به ثبت آثار ملی رسیده است و در خیابان انوری واقع شده است )، تنگ بستان (منطقه ای خوش آب و هوا و بکر با جنگل های زیبای بلوط)، تنگ تیزاب، دریاچه مهارلو و آبشار مارگون (یکی از زیباترین آبشارهای ایران که در فصل بهار پذیرای طبیعت دوستان بسیاری است)، را نام برد. که مراکز گردشگری واقع در شهر دسترسی آسانی از طریق هتل دارد که بیشتر این مراکز را پیاده می توان سیر کرد.

 

با هم به گوشه‌گوشه دنیا سفر می‌کنیم تا با شگفتی‌های بی‌پایان آن آشنا شویم. از اقیانوس‌ها می‌گذریم، در جنگل‌ها ماجراجویی می‌کنیم، قلب کویر را می‌شکافیم و در کوچه‌پس‌کوچه‌های شهرهای کوچک و بزرگ به صدای سفر گوش می‌دهیم. اگر می‌خواهید گردشگر را حتی در خانه‌تان تجربه کنید، با من همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید