هتل بوتیک شاه پریون

هتل بوتیک شاه پریون

هتل بوتیک شاه پریون

هتل بوتیک شاه پریون شیراز در چهار راه مشیر واقع شده‌است. از مزایای این هتل می‌توان به دسترسی آسان به مراکز گردشگری از جمله ارگ کریمخان زند، بازار وکیل، نارنجستان قوام، موزه خانه فروغ الملک، سرای مشیر، باغ جهان نما، آرامگاه شیخ روزبهان فسایی، مرکز همایش‌های شهر شیراز، آرامگاه حافظ، باغ ملی، آرامگاه سعدی، موزه سنگ هفت تنان، موزه پارس (باغ نظر)، مدرسه خان، آب انبار وکیل، حرم حضرت شاهچراغ (ع)، مسجد نصیر الملک، ورزشگاه حافظیه، موزه مشاهیر چهل مقام، باغ دلگشا، بوستان آزادی، خانه هنر شیراز، باغ ارم، دروازه قرآن، رصدخانه ابوریحان بیرونی، بام چمران شیراز و… اشاره نمود. فاصله اقامتگاه تا فرودگاه بین المللی شهید دستغیب برابر با ۲۵ کیلومتر، تا ترمینال شهید کاراندیش برابر با ۵٫۸ کیلومتر، تا ترمینال مدرس برابر با ۴٫۵ کیلومتر، تا ترمینال امیرکبیر برابر با ۱۱٫۴ کیلومتر، تا ترمینال شهید طباطبایی برابر با ۴٫۵ کیلومتر و تا راه آهن شیراز برابر با ۲۳٫۴  کیلومتر می‌باشد.

از تمام ابزار‌های قدیمی و دور یختنی این خانه در راستای حفظ محیط زیست برای ساخت مجموعه هتل بوتیک استفاده شده است.

حمام سنتی، سینما رو باز، دو رستوران رو باز، یک رستوران مسقف، لاندری صنعتی، یک آشپزخانه بزرگ و… را از امکانات این هتل است ..

هتل بوتیک شاه پریون شیراز قدمتی بالغ بر ۱۰۰ سال دارد و از زیباترین خانه‌های به جا مانده در شهر شیراز می‌باشد که در سال ۱۴۰۲ پس از مرمت و بازسازی افتتاح گردید.

این هتل بوتیک در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع با زیربنای ۱۵۰۰ متر مربع بنا گردید. هتل بوتیک شاه پریون دارای ۲۲ باب واحد اقامتی و۵۲ تخت ، با امکانات و خدمات رفاهی مناسب می‌باشد و به شیوه معماری گودال باغچه، حیاط مرکزی، متقارن و درون‌گر دارای هشتی ورودی در دو طبقه، حیاط مرکزی با آب نما و فضای سبز و اتاق‌های پیرامون حیاط منظره زیبای باغچه‌ها و حوض و فواره می‌باشد.

رزرو هتل بوتیک شیراز

سبک معماری سنتی و قرار گرفتن اتاق‌ها با پنجره‌های بلند در پیرامون حیاط، باعث جذب گردشگران به این اقامتگاه شده‌است. قابل توجه میهمانان گرامی هتل بوتیک شاه پریون شیراز در بخش ورودی هتل دارای ۳ پله و در بخش ورودی برخی از اتاق‌ها دارای ۶ الی ۱۰ پله می‌باشد.

نشانی هتل: شیراز، چهار راه مشیر، ابتدای خیابان قاآنی شمالی، اولین کوچه سمت چپ، کوچه ۲۱، جنب پارکینگ ایلخانی.

 

 

با هم به گوشه‌گوشه دنیا سفر می‌کنیم تا با شگفتی‌های بی‌پایان آن آشنا شویم. از اقیانوس‌ها می‌گذریم، در جنگل‌ها ماجراجویی می‌کنیم، قلب کویر را می‌شکافیم و در کوچه‌پس‌کوچه‌های شهرهای کوچک و بزرگ به صدای سفر گوش می‌دهیم. اگر می‌خواهید گردشگر را حتی در خانه‌تان تجربه کنید، با من همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید