هتل چهار ستاره آریوبرزن

هتل آریوبرزن****

هتل چهار ستاره آریوبرزن در سال ۱۳۷۹ افتتاح و جهت ارتقا کیفیت خدمات در سال ۱۳۹۵ بازسازی انجام داده است. این هتل در مرکز شهر شیراز واقع گردیده  است.

هتل آریوبرزن شیراز در پنج طبقه ، ۵۰ اتاق داردو با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده خدمات رسانی به شما مسافران عزیز می باشد

برخی امکانات این هتل شامل رستوران با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در محیطی آرام، کافی شاپ،دفتر خدمات مسافرتی، روم سرویس ۲۴ ساعته، اتاق بازیهای کامپیوتری، سالن همایش و سمینار، بیلیارد، فوتبال دستی، دارت و ایکس باکس هستند.

از مزایای این هتل دسترسی آسان به مراکز تفریحی و گردشگری از جمله : مجموعه زندیه، حرم شاهچراغ، حافظیه، سعدی ، باغ ارم می باشد.

به قطعیت با وجود مدیریت کاردان و تیم حرفه ای ،هتل آریوبرزن را یکی از بهترین هتل های چهار ستاره می توان دانست و لذت یک اقامت منحصر به فرد را برای مسافران به ارمغان می آورد.

جهت رزرو هتل از طریق سایت جهانتراول بهترین نرخ ها را خرید کنید.

فاصله هتل چمران تا مراکز مهم گردشگری و خدماتی شیراز

فاصله هتل تا حرم مطهر شاه چراغ :۱۳ دقیقه با خودرو

فاصله هتل تا آرامگاه حافظ :۱۱دقیقه با خودرو

فاصله هتل تا باغ ارم:۹ دقیقه با خودرو

فاصله هتل تا آرامگاه سعدی:۱۴ دقیقه با خودرو

تخت جمشید : ۵۵دقیقه با خودرو

آرامگاه کوروش:یک ساعت و ۴۵ دقیقه با خودرو

پایانه اتوبوس رانی:۱۱ دقیقه با خودرو

راه آهن:۳۵ دقیقه با خودرو

فرودگاه شیراز:۲۴ دقیقه با خودرو

 

آدرس:شیراز –خیابان رودکی

شماره تلفن:۰۷۱۳۲۲۷۱۸۲

با هم به گوشه‌گوشه دنیا سفر می‌کنیم تا با شگفتی‌های بی‌پایان آن آشنا شویم. از اقیانوس‌ها می‌گذریم، در جنگل‌ها ماجراجویی می‌کنیم، قلب کویر را می‌شکافیم و در کوچه‌پس‌کوچه‌های شهرهای کوچک و بزرگ به صدای سفر گوش می‌دهیم. اگر می‌خواهید گردشگر را حتی در خانه‌تان تجربه کنید، با من همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید