نمایشگاه ایمنی و امنیت دبی

نمایشگاه ایمنی و امنیت دبی

نمایشگاه ایمنی و امنیت دبی

به گزارش جهانگردان : نمایشگاه ایمنی و امنیت دبی (Intersec) از ۲۶ الی ۲۸ دی ۱۴۰۲ (۱۶تا ۱۸ ژانویه ۲۰۲۴) در شهر دبی کشور امارات متحده عربی برگزار می گردد. نمایشگاه ایمنی و امنیت دبی (Intersec) نمایشگاهی پیشرو در حوزه ی امنیت و ایمنی در سراسر جهان است. این نمایشگاه با بیش از ١٢٠٠ غرفه دار، بزرگترین نمایشگاه در صنعت ایمنی و امنیت به حساب می آید. بازدید کنندگان از بیش از ١١٨کشور دنیا در این نمایشگاه حضور می یابند و بالا بودن تعداد بازدید کنندگان تجاری بین المللی بیانگر اهمیت این نمایشگاه است.

در این نمایشگاه می توان از ابداعات و اختراعات، فناوری های نوین و پیشرفته و محصولات بسیاری که در این حوزه کاربرد دارند، بازدید به عمل آورد. محصولات و تجهیزات بسیاری در این نمایشگاه در زمینه های مختلف از قبیل: امنیت تجاری، امنیت اطلاعات، آتش نشانی و نجات، ایمنی و بهداشت و امنیت داخلی و پلیس وجود دارد که توسط تولیدکنندگان بزرگ و به نام این صنعت ارائه می شود که سعی دارند بهترین و رقابتی ترین قیمت ها را به بازدید کنندگان عرضه کنند.

نمایشگاه ایمنی و امنیت دبی این فرصت را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهد تا با حضور در آن بتوانند با بقیه تجار فعال در این صنعت ارتباط برقرار کرد و به توسعه تجارت بپردازند.

 

Intersec رویداد پیشرو در جهان برای خدمات اضطراری، امنیت و ایمنی ۲۰۲۴، در این منطقه است.

در نتیجه، نمایندگان امسال می‌توانند با بیش از ۱۳۰۰ غرفه‌دار، ۱۲ سالن مملو از جمعیت و سه روز پرجنب‌وجوش ، انتظار یک رویداد بزرگ را داشته باشند.

 

Intersec با ارائه تخصص‌های کنفرانسی مانند امنیت داخلی، سایبری و تجاری، به‌علاوه خدمات و محصولات در صنایع ایمنی، بهداشت و آتش‌نشانی و نجات، برای شرکت‌کنندگان در بسیاری از حوزه‌ها جذابیت دارد. همچنین اتفاق ایده آلی برای ایجاد روابط با کارشناسان صنعت، مقامات دولتی و تصمیم گیرندگان شرکتی می باشد .

دسترسی به کانال های جدید اطلاعات مهم، بحث ها و دیدگاه هایی است که فردا را شکل می دهند.

 

در کنار این، در محیط سایبری ،یک منطقه اختصاصی برای فروشندگان امنیت سایبری و کارشناسان فناوری، با عرصه هک «مدافعان آینده» خواهد بود.

علاوه بر این، سازندگان آخرین راه‌حل‌های امنیتی محیطی را نمایش می‌دهند و  در بخش Safety Walk (دیوار امنیتی) لباس و تجهیزات ایمنی را نشان می‌دهند.

 

 

 SHEIKH MAKTOUM HALL      سالن شیخ مکتوم

   ۱۶ تا ۱۸ ژانویه ۲۰۲۴      –  ۲۶ تا۲۸ دیماه ۱۴۰۲

 

خدمات قابل ارائه در نمایشگاه ایمنی و امنیت دبی (Intersec):

خدمات مسافرتی نمایشگاه ایمنی و امنیت دبی:

تور نمایشگاه ایمنی و امنیت دبی

رزرو هتل در دبی

رزرو آنلاین پرواز به دبی

ویزای دبی

کارت ورودی

ترانسفر فرودگاهی در دبی

نشست تجاری با همتایان خارجی

بیمه مسافرتی

راهنمای فارسی زبان و مترجم

گشت شهری

خدمات تجاری بازدید کنندگان

 

خدمات غرفه داران نمایشگاه ایمنی و امنیت دبی :

 

مشاوره نمایشگاهی

رزرو غرفه

غرفه سازی

تجهیزات نمایشگاهی

خدمات تبلیغات نمایشگاهی

تأمین نیروی انسانی نمایشگاهی

پذیرایی و تشریفات نمایشگاهی

 

زمان شروع رویداد

روزها
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
زمان شرکت در این رویداد به پایان رسیده است
با هم به گوشه‌گوشه دنیا سفر می‌کنیم تا با شگفتی‌های بی‌پایان آن آشنا شویم. از اقیانوس‌ها می‌گذریم، در جنگل‌ها ماجراجویی می‌کنیم، قلب کویر را می‌شکافیم و در کوچه‌پس‌کوچه‌های شهرهای کوچک و بزرگ به صدای سفر گوش می‌دهیم. اگر می‌خواهید گردشگر را حتی در خانه‌تان تجربه کنید، با من همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید