مجتمع اقامتی قصر شیراز

مجتمع اقامتی قصر شیراز

مجتمع اقامتی قصر شیراز

در سال۱۳۹۵ تاسیس شده است دارای ساختمان ۱۰واحده می باشد که هر واحدی سه عدد اتاق دارد ۵ واحد مستر دار می باشد ظرفیت هر اتاق ۶ نفر می باشد و به صورت کف خواب ۴ نفر دیگر هم ظرفیت دارد.

این اقامتگاه برای خانواده های پرجمعیت مناسب است و همچنین اقوام هم می توانند از واحد های بزرگ این مجتمه به صورت مشترک استفاده کنند.

موقعیت اقامتگاه در مرکز شهر واقع شده و به وسایل نقلیه از قبیل اتوبوس شهری و مترو دسترسی فوق العاده ای دارد. با وسایل نقلیه شهری در نزدیکی اقامتگاه می توان به مراکز گردشگری حافظیه ،سعدیه،باغ دلگشا ،حرم شاهچراغ و آستانه سیدعلا الدین حسین و… دسترسی آسانی داشت. مزیت دیگر هتل نزدیکی به بوستان آزادی (بزرگترین و زیباترین بوستان شیراز) و همچنین باغ ارم است.

مسیر های مستقیم این هتل به پایانه کارندیش و فرودگاه شیراز (به وسیله مترو) اهمیت فراوانی دارد . جهت استفاده از ایستگاه راه آهن قسمت اعظم مسیر را می توان با مترو پیمود و ما بقی مسیر را با تاکسی یا اتوبوس شهری سیر نمود.

مزیت تور شیراز با قطار این است که از هر شهری که ایستگاه راه‌آهن داشته باشد. می‌توان تور با قطار شیراز را تهیه کرد. هم  اکنون قطار شیراز، از شهرهای تهران، اصفهان، قم، مشهد، تبریز (با توقف در تهران) تردد دارد.

در صورتی که مبدا شما شهرهای تهران، مشهد،قم  و تبریز باشد می‌توانید خودرو شخصیتان را هم در سفر به شیراز به همراه داشته باشید. قطارها با امکانات رفاهی مناسب و راحت در خط ریلی شیراز فعالیت دارند که بسته به نوع قطار، امکانات متنوعی برای مسافران در نظر گرفته شده است

برای آگاهی از این امکانات، بهتر است قبل از سفرجهت اطلاع  از امکانات موجود در قطار با شماره ۰۹۰۲۹۷۲۵۵۷۷ تماس حاصل فرمایید، تا در هنگام سفر از آنها استفاده کنید.

کافی شاپ در لابی ،نگهبانی ۲۴ ساعته ،اینترنت رایگان ، لاندری و اقامت با صبحانه

پارکینیگ برای هر واحد

نشانی اقامتگاه  : شیراز ،پل باغ صفا ،خیابان فردوسی حدفاصل کوچه ۱۸و۲۰،پلاک ۶۶

 

 

 

با هم به گوشه‌گوشه دنیا سفر می‌کنیم تا با شگفتی‌های بی‌پایان آن آشنا شویم. از اقیانوس‌ها می‌گذریم، در جنگل‌ها ماجراجویی می‌کنیم، قلب کویر را می‌شکافیم و در کوچه‌پس‌کوچه‌های شهرهای کوچک و بزرگ به صدای سفر گوش می‌دهیم. اگر می‌خواهید گردشگر را حتی در خانه‌تان تجربه کنید، با من همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید