طولانی‌ترین و سریع‌ترین زیپ لاین درون شهری در لندن

طولانی‌ترین و سریع‌ترین زیپ لاین درون شهری در لندن افتتاح شد

طولانی‌ترین و سریع‌ترین زیپ لاین درون شهری در لندن افتتاح شد

جهانگردان : زیپ لاین لندن، یک مکان فراگیر در پارک اسقف اعظم این شهر، جایی است که شما می‌توانید در آب و هوای بین زمینی و آسمانی معلق بمانید و تجربه‌ای پر از هیجان را از نزدیک احساس کنید. این ورزش فوق‌العاده هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده، فرصتی است که به شما این امکان را می‌دهد تا با سرعت در ارتفاع حرکت کنید و از تماشای چشم‌اندازهای اطراف لذت ببرید. بی‌تردید، جذابیت این تجربه زمانی بیشینه می‌شود که طول زیپ لاین بلند باشد و شما از زمان بیشتری برای تماشای منظره و لذت‌بردن از سرعت بهره‌مند شوید.

زیپ لاین لندن، در محل نزدیک به ساوت بانک این شهر، در یکی از بزرگترین پارک‌های پایتخت انگلیس افتتاح شده و در حال حاضر به عنوان بلندترین زیپ لاین جهان شناخته می‌شود. با سوار شدن بر این زیپ لاین، شما قادر به طی مسافتی در حدود ۲۲۵ متر با سرعت ۳۰ مایل در ساعت خواهید بود و از ارتفاع بر داری درختان پارک اسقف اعظم، منظره شهر لندن را به خوبی از بالا مشاهده خواهید کرد. اگر به دنبال تجربه ورزش زیپ لاین در شهر لندن هستید یا به شناخت امکانات تفریحی این شهر در کشور انگلیس علاقه دارید

با هم به گوشه‌گوشه دنیا سفر می‌کنیم تا با شگفتی‌های بی‌پایان آن آشنا شویم. از اقیانوس‌ها می‌گذریم، در جنگل‌ها ماجراجویی می‌کنیم، قلب کویر را می‌شکافیم و در کوچه‌پس‌کوچه‌های شهرهای کوچک و بزرگ به صدای سفر گوش می‌دهیم. اگر می‌خواهید گردشگر را حتی در خانه‌تان تجربه کنید، با من همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید