بهترین رستوران‌های قشم

بهترین رستوران‌های قشم

بهترین رستوران‌های قشم

بزرگترین جزیره ایران، قشم، هر سال میزبان گردشگران داخلی و خارجی بسیاری است. به علاوه، به تجربه‌ی غذاهای محلی جنوبی نیز پرداختن، یکی از لذت‌های سفر به این جزیره شناخته شده است. در این مقاله از سایت جهانگردان ، بهترین رستوران‌های قشم معرفی شده و جزئیات هر یک از آن‌ها بیان شده است. این اطلاعات باعث می‌شود تا انتخاب رستوران مناسب برای سفر به قشم برای شما آسان‌تر شود و اوقات خوشی را در این جزیره زیبا تجربه کنید.

رستوران قلعه قشم

در نزدیکی قلعه پرتغالی‌ها، رستوران محبوبی وجود دارد که با الهام از معماری قلعه و در حاشیه سواحل خلیج فارس، نیلگون به آن ساخته شده است. این رستوران با وجود نمای بیرونی قلعه، دکوراسیون داخلی ساده‌ای دارد که برای حس صمیمیتی که می‌خواهد القا کند، طراحی شده است. آیا دریا را از پشت پنجره‌های بزرگ داخل رستوران تماشا می‌کنید یا در فضای باز رستوران نشسته و در نزدیکی ساحل غذایتان را می‌لذت برده‌اید؟ هر چه شما انتخاب کنید، صدای امواج و تماشای عظمت دریا لذت غذایتان را به صد برابر خواهد افزود.

یکی از ویژگی‌های عجیب‌ترین این رستوران، عدم وجود منوی کاغذی است. بدلیل اینکه منوی غذا در این رستوران، بستگی به صید صیادان در هر روز دارد، منوی غذایی که به شما ارائه می‌دهند، ممکن است شفاهی باشد. اما نگران نباشید، این رستوران بهترین غذاهای دریایی جزیره را برای شما سرو می‌کند؛ انواعی از خوراک کوسه، خرچنگ، ماهی مرکب، صدف و میگو را در اختیار شما قرار می‌دهد.

این رستوران که توسط افراد محلی اداره می‌شود، معمولا شب‌ها آماده‌ پذیرایی از شماست و اگر در طول روز صید مناسبی نصیبشان نشود، رستوران را باز نخواهند کرد که این موضوع باعت شده تا آوازه‌ کیفیت غذاهای رستوران قلعه، در سراسر جزیره بپیچد. علاوه بر این قیمت غذاهای رستوران، نسبت به کیفیت و حجم غذا، بسیار منصفانه است.

البته اگر اهل ریسک و امتحان کردن طعم‌های جدید نیستید، حتما پیش از رفتن، با رستوران قلعه تماس بگیرید تا هم از منوی آن و هم از ساعات کار رستوران، با خبر شوید.

بهترین رستوران‌های قشم
بهترین رستوران‌های قشم

آدرس رستوران قلعه قشم

جزیره قشم، میدان ولایت، جنب قلعه پرتغالی‌ها

 

 رستوران الوند قشم

اگر به دنبال یافتن رستورانی برای برگزاری جلسات مهم یا مهمانی‌های خود در قشم هستید، رستوران الوند با طراحی شیک و لوکس، به عنوان گزینه‌ای مناسب برای شما محسوب می‌شود. این رستوران در داخل هتل الوند قرار دارد و اگر اقامت خود را در این هتل انتخاب کرده‌اید، پشیمان نخواهید شد از خوردن چند وعده غذایی در این رستوران.

رستوران الوند، با منوی متنوعی از کباب‌ها، خوراک‌ها و غذاهای دریایی، به جز خوراک کوسه و بشقاب میکس دریایی (ترکیب کباب شیرماهی، قلیه ماهی، میگو سوخاری و ماهی سوخاری) معروف خود، میزبان مهمانان خود می باشد. احتمالاً برای برخی افراد، حجم خوراک کوسه در این رستوران کم می آید، اما به محض شروع به خوردن، خواهید دید که با همین حجم غذا نیز به راحتی سیر خواهید شد.

با وجود افزودن ۱۵ درصد حق مالیات به قیمت اصلی، غذاهای این رستوران نسبت به دیگر رستوران‌ های قشم قیمت بالاتری دارد. در ضمن با پرداخت هزینه می‌توانید از بوفه این رستوران هم بهره‌مند شوید.
بهترین رستوران‌های قشم
بهترین رستوران‌های قشم

رستوران الوند، در تمامی روزهای هفته به جز چهارشنبه‌ها از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱ بامداد دایر است و کارکنان رستوران با رویی گشاده از شما پذیرایی خواهند کرد. حتما به این رستوران سر بزنید که یکی از بهترین رستوران های قشم است.

آدرس رستوران الوند
جزیره قشم، بلوار آزادگان، جنوب غربی میدان شهدا، نبش خیابان الهیه، هتل الوند قشم

 

رستوران حاج غفور قشم

رستوران حاج غفور یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های قشم است؛ به حدی که همیشه بسیاری از مشتریان با تمایل به تجربه طعم واقعی غذاهای جنوبی، به عنوان گزینه اول به این رستوران مراجعه می‌کنند. غذاهای دریایی تند و تیز این رستوران و همچنین قلیه‌ی لذیذ آن، در میان افراد قشمی محبوب است. علاوه بر قلیه ماهی، شما می‌توانید بهترین خوراک میگو جزیره را در منوی این رستوران پیدا کنید.

حتی اگر یکی از اعضای خانواده یا دوستان شما علاقه‌ای به غذاهای تند ندارد، این رستوران هنوز هم گزینه‌ی مناسبی برای شماست؛ زیرا با اطلاع دادن این موضوع به پرسنل رستوران، می‌توانید غذایی برای سلیقه‌ی خود سفارش دهید.

بهترین رستوران‌های قشم
بهترین رستوران‌های قشم

نکته منحصر به فرد رستوران حاج غفور، هماهنگی قیمت و کیفیت غذاهای آن است؛ یعنی هزینه‌ای که برای ارائه خدمات و سرو غذا می‌پردازید کاملا منصفانه و منطقی است.

علاوه بر این‌ها، فضای خانوادگی رستوران حاج غفور، محیطی آرام و دنج پدید آورده تا مهمانان بتوانند در محیطی مناسب همراه با خانواده خود غذایشان را میل کنند. بنابراین اگر شما از طرفداران غذاهای دریایی هستید و قصد دارید در کنار عزیزانتان غذایی لذیذ میل کنید، حتما رستوران حاج غفور را در لیست انتخاب‌هایتان قرار دهید که یکی از بهترین رستوران های قشم است.

آدرس رستوران حاج غفور قشم:

جزیره قشم، بلوار خلیج فارس شرقی، جنب مسجد شیخ حاجی رمضان

رستوران آبشار قشم

رستوران آبشار، یکی از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین رستوران‌های قشم است که با دو شعبه نزدیک به هم، به عنوان بزرگترین و بهترین رستوران‌های این جزیره شناخته می‌شود. پس از خرید لذت‌بخش در مجتمع تجاری بین‌المللی مرجان، می‌توانید به رستوران آبشار سر بزنید تا از غذاهای دریایی خوشمزه و پرادویه آن بهره‌مند شوید. این رستوران به خصوص به دلیل ماهی هامور و میگو سوخاری معروف است؛ اما غذاهای غیردریایی را نیز با کیفیت بالا طبخ می‌کند تا تمام سلیقه‌ها را راضی نگه دارد. سالن بزرگ و نورانی این رستوران با مبلمان تیره و سنگین، جلوه‌ای اصیل به ظاهر رستوران بخشیده و آن را به محلی مناسب برای جمع‌های خانوادگی تبدیل کرده است. این رستوران در نزدیکی مرکز خرید قرار دارد که باعث می‌شود به راحتی قابل دسترس باشد و گزینه‌ی مناسبی برای تفریح و خوراکی در طول روز باشد.

همواره غذاهای رستوران آبشار به عنوان یکی از بهترین رستوران های قشم و با توجه به فضای دل‌پذیر سالن و حجم کافی غذاها، بسیار معقول قیمت گذاری می‌شود.

بهترین رستوران‌های قشم
بهترین رستوران‌های قشم

آدرس رستوران آبشار

شعبه ۱: جزیره قشم، میدان شهدای گمنام، روبروی مرکز خرید مرجان

شعبه ۲: جزیره قشم، بلوار ولیعصر، بالاتر از میدان گل‌ها، روبروی مرکز خرید خلیج فارس

با هم به گوشه‌گوشه دنیا سفر می‌کنیم تا با شگفتی‌های بی‌پایان آن آشنا شویم. از اقیانوس‌ها می‌گذریم، در جنگل‌ها ماجراجویی می‌کنیم، قلب کویر را می‌شکافیم و در کوچه‌پس‌کوچه‌های شهرهای کوچک و بزرگ به صدای سفر گوش می‌دهیم. اگر می‌خواهید گردشگر را حتی در خانه‌تان تجربه کنید، با من همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید