مراکز خرید تهران

مراکز خرید تهران

مراکز خرید تهران

تهران، کلان‌شهری بزرگ و مدرنمی باشد که جاذبه‌های گردشگری و تفریحی بسیاز زیادی دارد. یکی از جاهای دیدنی تهران را می‌توان مراکز خرید و مجموعه‌های تجاری  آن دانست که برخی جزو لوکس‌ترین مراکز تجاری ایران به حساب می‌آیند. در حال حاضر، بهترین مراکز خرید تهران فقط به واحدهای تجاری خلاصه نمی‌شوند و با وجود ارائه خدماتی مانند باشگاه‌ ورزشی، رستوران‌، شهربازی‌، فودکورت، سینما و غیره، مجموعه تفریحی کاملی را برای بازدیدکنندگان مهیا کرده‌اند. برای آشنایی با تعدادی از مراکز خرید لوکس و مدرن و بازارهای معروف پایتخت با جهانگردان تا انتهای مقاله همراه باشید.

مرکز خرید پالادیوم

مرکز خرید پالادیوم یکی از بزرگترین و مجلل‌ترین مراکز خرید شهر تهران است. این مجموعه دارای بیش از ۲۰۰ فروشگاه و برند معتبر داخلی و خارجی است که در دسته‌بندی‌های مختلف مانند لوازم خانگی، لباس و پوشاک، کالای دیجیتال، آرایشی و بهداشتی، جواهرات و .. فعالیت می‌کنند. همچنین مرکز خرید پالادیوم دارای سالن‌های غذایی و رستوران‌های مجللی نیز هست و برای مراجعه‌کنندگانی که به دنبال تفریح هستند، سینما نیز در این مرکز خرید وجود دارد. پالادیوم با طراحی و دکوراسیون متناسب با نیازهای یک مرکز خرید مدرن و با داشتن فضای گسترده و آرامش‌بخش، انتخابی بسیار خوب برای خرید و تفریح است.

مراکز خرید تهران
مراکز خرید تهران
آدرس: تهران، خیابان مقدس اردبیلی، نرسیده به میدان الف، مرکز خرید پالادیوم

مرکز خرید ارگ تجریش

مرکز خرید ارگ تجریش یکی از بزرگترین و مدرن‌ترین مجتمع‌های خرید در شمال تهران است. این مجموعه دارای فروشگاه های معتبر از جمله برندهای معروف داخلی و خارجی در زمینه‌های مختلفی همچون پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، کالای دیجیتال، سوپرمارکت و … می‌باشد. همچنین این مرکز خرید دارای فضاهای تفریحی و سینما است و برای گردشگران و بازدیدکنندگان، رستوران‌های متنوعی نیز در این مجموعه وجود دارد.

مرکز خرید ارگ تجریش با طراحی مدرن و داشتن فضای کاملاً کاربردی، مناسب برای خرید، تفریح و سرگرمی است. این مجتمع با فضایی بسیار گسترده، نورپردازی مناسب و تنوع محصولاتی که در آن فروش می‌شوند، از مقصدهای مناسب برای خریداران در تهران شمالی به‌شمار می‌رود.

مراکز خرید تهران
مراکز خرید تهران

آدرس: میدان تجریش، ابتدای خیابان سعدآباد، مرکز خرید ارگ تجریش

 

مجموعه تجاری ایران مال

ایران مال از آن جاهایی است که در سال‌های اخیر ساخته شد و سر و صدای زیادی هم داشت. این مجموعه بزرگ، تفریحات و خدمات فراوانی را در فضای وسیعش پوشش داده و روزبه‌روز در حال کامل‌تر شدن است. یکی از مواردی که در ایران مال توجه‌ها را جلب می‌کند، بازسازی جاذبه‌های مهم ایران است؛ بازسازی باغ ماهان کرمان و کتابخانه جندی شاپور از نمونه‌های این بازسازی‌ها هستند.

امکانات و تفریحات مرکز خرید ایران مال: پردیس سینمایی، ورزشگاه چند منظوره، هایپرمارکت، پارکینگ، رستوران و فودکورت، مرکز نمایشگاهی، تالارهای مختف، هتل، باشگاه بیلیارد، اسکیپ روم (اتاق فرار)، لوازم دکوراسیون، پوشاک

مراکز خرید تهران
مراکز خرید تهران

آدرس مرکز خرید ایران مال: اتوبان همت غرب، اتوبان شهید خرازی

 

مرکز خرید تندیس

مرکز خرید تندیس در سال ۱۳۸۳ در میدان تجریش تهران آغاز به کار کرد و به مرکز خرید معروفی در منطقه یک تبدیل شد. این مجموعه چهار طبقه بیش از ۱۷۰ فروشگاه دارد که طیف گسترده‌ای از کالاها نظیر پوشاک، کیف و کفش، طلا و جواهرات، شال و روسری، اسباب‌بازی، عطر و ادکلن، محصولات آرایشی و بهداشتی، بدلیجات، لوازم خانه و… را از برندهای معروف خارجی و داخلی عرضه می‌کنند.

در طبقه آخر مرکز خرید تندیس، رستوران سلف سرویس اردک آبی قرار دارد که یکی از مشهورترین و شلوغ‌ترین رستوران‌های تهران محسوب می‌شود. این رستوران با بوفه صبحانه، ناهار، شام، سالاد، دسر و نوشیدنی انتخاب خوبی برای صرف یک وعده غذای لذیذ و خوشمزه است.

مراکز خرید تهران
مراکز خرید تهران

آدرس: تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان جعفری، مرکز خرید تندیس

خرید بلیط هواپیما

مجتمع تجاری کوروش

پاساژ کوروش در بزرگ‌راه ستاری از آن پاساژهای معروف تهران است که در چندین طبقه، انواع فروشگاه‌ها را در خودش جای داده. علاوه بر پوشاک، لوازم آرایشی، محصولات فرهنگی، اسباب بازی و موارددیگر، می‌توانید در مرکز خرید کوروش از تفریحات و امکانات دیگری هم استفاده کنید که در ادامه به‌صورت جداگانه آن‌ها را آورده‌ایم. در این مرکز خرید، انواع سطح قیمت از اقتصادی تا گران وجود دارد و به‌خاطر تنوعش، با کمی گردش می‌توانید کالای مورد نظرتان را پیدا کنید.

امکانات و تفریحات مرکز خرید کوروش: کوروش مال، هایپرمارکت، شهربازی ژوپیتر، پردیس سینمایی، پارکینگ، اتاق مادر و کودک، داروخانه، اتاق سیگار، رستوران و فودکورت، بانک، خانه کودک، اسکیپ روم (اتاق فرار)، کارواش، سالن برگزاری همایش و موارد دیگر

مراکز خرید تهران
مراکز خرید تهران

آدرس مرکز خرید کوروش: تهران، بزرگ‌راه شهید ستاری شمال، نبش خیابان پیامبر مرکزی

 

مرکز خرید مدرن الهیه

پاساژ مدرن الهیه مناسب قشر لوکس‌پسند جامعه است. این مرکز خرید که در لیست پاساژهای معروف تهران قرار می‌گیرد، فروشگاه‌های فراوان و امکانات و تفریحات متعدد ندارد و مناسب افرادی است که در جستجوی کالاهای برند و لوکس هستند. طراحی فضای داخلی این مرکز خرید، خیلی‌ها را جذب می‌کند و بسیار منحصربه‌فرد است.

امکانات و تفریحات مرکز خرید مدرن الهیه: پارکینگ، سالن اجتماعات، کافی شاپ و رستوران

آدرس مرکز خرید مدرن الهیه: بزرگراه مدرس شمال، خیابان الهیه، بلوار آفریقای شمالی، مقابل خیابان گلنار

در اینجا بخوانید : مراکز خرید شیراز

مرکز خرید سام سنتر

سام سنتر در منطقه فرشته است و از مراکز خرید لوکس تهران محسوب می‌شود. سام سنتر در سال‌های اخیر در لیست بهترین پاساژهای تهران قرار گرفته است. در این پاساژ، انواع کالا از برندهای مختلف با قیمت‌های نسبتاً گران حضور دارند. آنچه بیش از همه در این مرکز خرید به چشم می‌خورد، فضای پرزرق‌وبرق و لوکس است و امکانات رفاهی ویژه‌ای در آن نیست.

امکانات و تفریحات مرکز خرید سام سنتر: کافی شاپ و رستوران، آژانس هواپیمایی، پارکینگ

آدرس مرکز خرید سام سنتر: الهیه، خیابان فرشته (شهید مرتضی فیاضی)، رو‌به‌روی خیابان کوهیار

 

اطلس مال

اطلس مال از جدیدترین مراکز خرید پایتخت در مجاورت پارک نیاوران است که هشت طبقه اداری، چهار طبقه تجاری، ۶ طبقه پارکینگ و یک طبقه فودکورت دارد. ایجاد فضاهای سبز با آبشار، آسانسورهای پانوراما، استفاده بهینه از انرژی خورشید و قرارگیری در کنار پارک نیاوران با چشم‌انداز عالی، گوشه‌ای از جذابیت‌های این مرکز خرید هستند. ضمن اینکه وجود روف گاردن (باغ بام) زیبایی بصری خاصی به آن داده است و مانند عایق در هر طول سال‌ از اتلاف انرژی جلوگیری می‌کند.

برای خرید انواع پوشاک، کیف و کفش، وسایل بهداشتی،‌ زیورآلات و… می‌توانید به این مرکز خرید بروید که به‌لطف وجود ایستگاه‌های استراحت با مبلمان راحت، پله‌های برقی، کافی‌شاپ‌های متعدد و سرویس‌های بهداشتی، کلیه وسایل رفاه شما فراهم است.

مراکز خرید تهران
مراکز خرید تهران

آدرس: تهران، خیابان پاسداران، ضلع جنوبی پارک نیاوران، اطلس مال

با هم به گوشه‌گوشه دنیا سفر می‌کنیم تا با شگفتی‌های بی‌پایان آن آشنا شویم. از اقیانوس‌ها می‌گذریم، در جنگل‌ها ماجراجویی می‌کنیم، قلب کویر را می‌شکافیم و در کوچه‌پس‌کوچه‌های شهرهای کوچک و بزرگ به صدای سفر گوش می‌دهیم. اگر می‌خواهید گردشگر را حتی در خانه‌تان تجربه کنید، با من همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید