بهترین مراکز خرید اصفهان

معرفی بهترین مراکز خرید اصفهان

معرفی بهترین مراکز خرید اصفهان

اصفهان شهری دیدنی و یکی از اصلی‌ترین قطب‌های گردشگری ایران به حساب می آید . این شهر طبیعتی زیبا، بناهای تاریخی ارزشمند و بازار و پاساژهای متعدد و متنوعی دارد که لذت سفر را چندین برابر می‌کنند. بازارگردی و خرید سوغات و صنایع دستی یکی از لذت‌بخش‌ترین بخش‌های هر سفری  می باشد. در ادامه این مطلب در جهانگردان به معرفی بهترین مراکز خرید اصفهان می پردازیم.

مراکز خرید اصفهان

  • مرکز خرید جلفا

از دیگر پاساژ هایی که می توانید برای خرید به آن مراجعه نمایید، مرکز خرید جلفا می باشد. این مرکز خرید توانسته عده زیادی از افراد را به سمت خود جذب نماید و به دلیل دارا بودن انواع برندهای داخلی و خارجی بین مسافران معروف شده است. این مورد را باید عنوان کرد که این مرکز خرید زیاد بزرگ نیست و به نسبت دیگر مراکز خرید اصفهان وسعت بالایی ندارد ولی توانسته با دارا بودن اجناس مختلف از مارک های متفاوت به عنوان یک مرکز با تنوع بالا شناخته شود.

در واحد های تجاری این مجتمع می توانید به خرید پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش، زیورآلات، اسباب بازی و… مشغول شوید. با تجه بهکیفیت خوب اجناسی که در مرکز خرید جلفا ارائه می شود نباید انتظار قیمت های پایین را داشته باشید. بهتر است اگر مسافر این شهر هستید بعد از تماشای جاذبه های دیدنی اصفهان برای خرید یا تهیه سوغات سری به این مرکز خرید نیز بزنید.

آدرس : اصفهان، خیابان طالقانی، خیابان شیخ طوسی

بهترین مراکز خرید اصفهان
بهترین مراکز خرید اصفهان
  • بازار بزرگ اصفهان

از دیگر بازارهای سنتی این شهر با معماری بسیار زیبا و بی‌نظیر ایرانی است. این بازار یکی از جاذبه‌های گردشگری اصفهان به شمار می‌آید و از میدان نقش جهان شروع می‌شود و تا میدان عتیق امتداد دارد. این بازار بزرگ و تاریخی، از سراها، تیمچه‌ها، کاروان‌سراها، مسجد، حمام و مدارس تشکیل شده است. سقف بازار، از طاق‌هایی قوسی‌شکل با ارتفاعی بین هفت تا هفت‌ونیم متر تشکیل شده است. طول بازار حدود یک‌ونیم کیلومتر و عرض هر یک از راسته‌های بازار حدود پنج متر است. در سقف بازار نورگیرهایی وجود دارد و همین امر باعث شده تا فضای داخلی آن با نور طبیعی روشن شود.

بازار بزرگ اصفهان در فصل سرما و گرما، هوای مطلوبی دارد و دما در فصل تابستان حدود ۱۰ درجه خنک‌تر و در فصل زمستان حدود پنج تا هشت درجه گرم‌تر از هوای بیرون بازار است! هم‌چنین طراحی آن به‌گونه‌ای است که طوفان و گردوغبار وارد آن نمی‌شود.

در این بازار می‌توانید صنایع دستی اصفهان را تهیه کنید و کالاهای دیگری مانند ظروف مسی و برنزی دست‌ساز، جواهرات، انواع پوشاک، کیف و کفش، پارچه، ادویه، ترشی، میوه خشک و غیره را هم خریداری کنید. تعداد مغازه‌های این بازار خیلی زیاد است و انتخاب وسیله مورد نظر از بین آن‌ها کار سختی است. به‌یاد داشته باشید، گشت‌و‌گذار و تماشای هنر دست استادکاران اصفهانی در این بازار خالی از لطف نخواهد بود.

بهترین مراکز خرید اصفهان
بهترین مراکز خرید اصفهان

آدرس: اصفهان، میدان امام علی، خیابان رزاق، جنب مسج

 

  • مرکز خرید سیتی سنتر

یکی از مهم ترین و مدرن ترین مراکز خرید اصفهان که دارای ۷ طبقه فعال می باشد، مرکز خرید خرید سیتی سنتر است. در این جا شما می توانید هر آن چه نیاز دارید را تهیه نمایید و یا برای سوغات به این پاساژ مراجعه کنید. در دو طبقه اول مجتمع سیتی سنتر اصفهان می توانید خودروی خود را پارک نمایید و باید بدانید که ظرفیت پارکینگ این مجموعه ۵۵۰۰ دستگاه اتومبیل به صورت همزمان می باشد.

در طبقه های سه تا پنج می توانید انواع برندهای تجاری را بیابید و اگر تمایل داشتید از آن ها خرید کنید. در طبقات بعدی نیز بخش های دیگر این مجموعه مثل سینما، فودکورت، رستوران، کافی شاپ، موزه، سالن اسکواش، شهربازی و… قرار دارند که در صورت تمایل به داشتن یک روز مفرح می توانید از آن ها نیز استفاده نمایید. شهربازی ساخته شده در مرکز خرید سیتی سنتر به عنوان بزرگ ترین شهربازی سرپوشیده خاورمیانه عنوان شده است.

معماری به کار رفته در این مرکز خرید مدرن و نوین بوده و نمای داخلی و خارجی آن بسیار دیدنی است. در واحدهای این مجتمع تجاری می توانید انواع لوازم ورزشی، پوشاک، کیف و کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، لوازم دیجیتال، اسباب بازی و… را برای خود یا عزیزانتان تهیه نمایید. در این مرکز خرید در موارد خاصی از سال می توانید از تخفیفات نیز استفاده نمایید تا خرید ارزان تری را تجربه کنید و سفر بهتری را از این نظر داشته باشید.

آدرس : اصفهان: بزرگراه شهید دستجردی، رو به روی ورودی ساپاهان شهر

بهترین مراکز خرید اصفهان
بهترین مراکز خرید اصفهان
  • مرکز خرید شهر

در صورتی که قصد دارید به یک مرکز خرید مدرن بروید و تمام محصولات مورد نیاز برای خود و خانواده خود را در آنجا تهیه کنید، مرکز خرید شهر برای شما انتخاب خوبی به شمار می‌رود. این مرکز خرید دارای ۵ طبقه بوده که ۴ واحد آن متشکل از ۲۱۰ واحد تجاری و ۳۰ واحد آن اداری است، همچنین یک طبقه آن شامل پارکینگ می‌شود.

مساحت مرکز خرید شهر که یکی از مراکز خرید محبوب شهر اصفهان محسوب می‌شود، در حدود ۱۳۵۰۰ متر مربع است. در این مرکز خرید می‌توان اقلامی همانند پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، شال و روسری، لوازم صوتی و تصویری، موبایل، حوله و صنایع دستی را خریداری کرد. بد نیست بدانید که این مرکز خرید برای رفاه حال مشتریان خود مجهز به انواع رستوران و کافی شاپ است.

آدرس : خیابان چهارباغ عباسی، نبش خیابان سید علی خان

  • مرکز خرید ارکیده

ارکیده از مراکز مدرن، با طراحی بسیار لوکس شهر اصفهان است که دارای ۷ طبقه، با بیش از ۲۰۰ واحد تجاری است. چهار طبقه از مرکز ارکیده به مرکز خرید اختصاص یافته، دو طبقه از آن مرکز اداری است و در یک طبقه از آن هم رستوران، فودکورت و کافی‌شاپ دایر شده است.

در چهار طبقه تجاری این مرکز خرید، اجناس برندهای بسیار معروفی ارائه می‌شوند و به همین دلیل از آن به عنوان یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین مراکز خرید اصفهان یاد می‌شود. برخی از محصولات موجود در فروشگاه‌های این مرکز خرید شامل انواع پوشاک، زیورآلات، ساعت، لوازم تزیینی، سنگ‌های قیمتی، عطر و ادکلن و سایر موارد هستند. از مزایای پاساژ ارکیده، این است که، مراجعه‌کنندگان بعد از خرید می‌توانند برای استراحت و صرف غذا به رستوران‌های این مرکز تجاری و اداری مراجعه کنند.

آدرس: خیابان حکیم نظامی، تقاطع خیابان خاقانی

بهترین مراکز خرید اصفهان
بهترین مراکز خرید اصفهان

 

  • بازار موبایل اصفهان

در صورتی که قصد خرید موبایل دارید، بدون تردید بازار موبایل اصفهان بهترین انتخاب برای شما محسوب می‌شود، پس بدون معطلی وارد این بازار شوید. مرکز خرید موبایل اصفهان در سال ۱۳۹۱ تاسیس شده و دارای ۷ طبقه است که طبقه همکف آن به نمایشگاه دائمی موبایل اختصاص دارد و طبقه زیرین آن به خدمات پس از فروش و نمایندگی‌های سونی و اچ تی سی مربوط می‌شود، همچنین ۵ طبقه از آن به طور مشخص بر روی غرفه‌های فروش موبایل تمرکز دارد و محصولاتی با برندهای مشهوری همانند اپل، اچ تی سی، سامسونگ، هواوی و سونی در آن به فروش می‌رسند.

علت ایجاد نمایشگاه دائمی موبایل، کار کردن و در دست داشتن موبایل به صورت روشن است، تا با عملکرد و ابعاد موبایل بیشتر آشنا شده و تصمیم بهتری بگیرید، همچنین مشاوران متخصص و مجرب به تمام سوالات شما درباره گوشی که قصد خرید آن را دارید، پاسخ خواهند داد.

آدرس : پل فردوسی، ابتدای خیابان فردوسی

خرید بلیط اصفهان

  • مرکز خرید ارگ عظیم جهان‌نما

یکی دیگر از مراکز خرید اصفهان که می توانید از آن برای خرید کالاهای مورد نیازتان استفاده نمایید، مرکز خرید ارگ جهان نما می باشد. این مرکز خرید نمایی زیبا و طراحی جالبی دارد و مساحتی بیشتر از ۷۰۰۰۰ متر مربع دارد. تعداد واحد های تجاری که در این مرکز خرید مشغول فعالیت هستند ۳۶۴ واحد می باشد و به دلیل داشتن آب نمایی زیبا این مرکز خرید بسیار معروف شده است. آب نمای ارگ جهان نمای اصفهان، درواقع اولین آب نمای موزیکال در این شهر می باشد و به همین دلیل این مرکز خرید بین مردم به شهرت رسید.

از دیگر مواردی که برای اولین بار در اصفهان به وجود آمد، نوبانک یا VTM بود که در ارگ جهان نما از آن بهره برداری شد. بنابراین می توان عنوان کرد که این پاساژ معروف بوده و افراد زیاد به دلایل گفته شده آن را شناختند. وجود سالن های سینما، گالری ها، مراکز صنایع دستی، رستوران ها و کافی شاپ، هتل و… در این مرکز خرید باعث شد تا ارگ جهان نما تبدیل به یکی از مهم ترین و معروف ترین مراکز خرید اصفهان شود. اگر به اصفهان رفتید استفاده از این مرکز خرید را از دست ندهید.

بهترین مراکز خرید اصفهان
بهترین مراکز خرید اصفهان

آدرس : اصفهان، میدان دروازه دولت

با هم به گوشه‌گوشه دنیا سفر می‌کنیم تا با شگفتی‌های بی‌پایان آن آشنا شویم. از اقیانوس‌ها می‌گذریم، در جنگل‌ها ماجراجویی می‌کنیم، قلب کویر را می‌شکافیم و در کوچه‌پس‌کوچه‌های شهرهای کوچک و بزرگ به صدای سفر گوش می‌دهیم. اگر می‌خواهید گردشگر را حتی در خانه‌تان تجربه کنید، با من همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید