ترین کشورها برای مسافرت ارزان ترین کشورها برای مسافرت

معرفی ۳ تا از ارزان ترین کشورها برای مسافرت ایرانیان!

ارزان ترین کشورها برای مسافرت ایرانیان

هر چقدر یک کشور زیبا و رنگارنگ باشد، باز هم می‌توان در خارج از مرزهای آن مکان‌های دیدنی، آداب و رسوم گوناگون و شگفتی‌های بی‌شماری را مشاهده کرد. دیدن هر کدام از این‌ها می‌تواند تجربه‌ی خوشی برای بینندگان به همراه داشته باشد، به قدری که سال‌ها در ذهن آنان ماندگار می‌شود. اما یکی از مشکلاتی که برای بسیاری از مسافران وجود دارد، هزینه‌ی بالای سفرهای خارجی است که آنان را از تجربه‌ی این لحظات دلپذیر محروم می‌کند. اما بهتر است بدانید که تمامی سفرهای خارجی همان قدر گران و پرخرج نیستند که شما تصور می‌کنید. در این مقاله در جهانگردان، قصد داریم شما را با ارزانترین مقاصد سفر خارجی آشنا کنیم تا بدون نگرانی از هزینه‌های غیرقابل کنترل، یک سفر ایده‌آل و خاطره‌انگیز را به خارج از کشور را تجربه نمایید.

  • ترکیه

بدون تردید، شما نیز متوجه جمعیت عظیمی که هر ساله از ایران به ترکیه سفر می‌کنند شده‌اید و شاید در بین دوستان و آشنایانتان نیز افراد زیادی را بشناسید که ترکیه یکی از مقاصد اصلی گردشگری برای آنان است. علاوه بر زیبایی‌ها و شگفتی‌های بی‌بدیلی که در این کشور وجود دارد، دلیل محبوبیت ترکیه نزد ایرانیان هزینه‌های نسبتاً پایین برای مسافرت است. با داشتن مرز مشترک با ایران، ترکیه امکان عبور و مرور زمینی را برای مسافران فراهم می‌کند و بخش قابل توجهی از هزینه‌های سفر را از طریق این روش کاهش می‌دهد.

ارزان ترین کشورها برای مسافرت- ترکیه
ارزان ترین کشورها برای مسافرت- ترکیه

گردشگران ایرانی برای سفر به ترکیه نیازی به وقت و هزینه برای دریافت ویزا ندارند. بیشتر شهرهای معروف ترکیه، از جمله استانبول، آنتالیا و ازمیر، هتل‌های اقتصادی و متنوعی دارند. با پیش‌تحقیق کردن درباره هتل‌های موجود در این کشور قبل از سفر، به راحتی می‌توانید هتلی را که با بودجه شما سازگار است، برای اقامت پیدا کنید. واحد پول ترکیه نیز نسبت به بسیاری از کشورهای دیگر ارزش کمتری دارد و انتقال ارز برای ایرانیان به صرفه است. تمام این ویژگی‌ها باعث می‌شوند که ترکیه برای گردشگران ایرانی مقصدی ایده‌آل باشد که با کمترین هزینه‌ها، بهترین خاطرات سفر را همراه داشته باشند.

 

  • گرجستان

زمانی که درباره سفرهای لوکس و بلیط هواپیمای خارجی صحبت می‌شود، معمولاً ذهن افراد به خیابان شانزه لیز در پاریس و برج پیزا در ایتالیا می‌رود. اما مفید است بدانید در نزدیکی ایران، کشوری وجود دارد که متأسفانه با وجود ظرفیت‌های شگفت‌انگیزی که دارد، برای ایرانیان به اندازه کافی شناخته شده نیست. گرجستان یک کشور فوق‌العاده برای سفر است که ترکیبی شگفت انگیز از جاذبه‌های طبیعی را در آن مشاهده می‌کنید. دیدن هیچکدام از این مناظر طبیعی برای شما هزینه‌بر نیستند و همزمان آنقدر زیبا و بی‌نظیر هستند که می‌توانند روح شما را به مدت طولانی تازه نگه دارند.

ارزان ترین کشورها برای مسافرت- گرجستان
ارزان ترین کشورها برای مسافرت- گرجستان

در سرتاسر این کشور می‌توانید مهمانپذیرانه‌ها و مسافرخانه‌های محلی و خانوادگی را پیدا کنید که با هزینه‌های بسیار مناسب، فضای گرم و شادی را به اشتراک می‌گذارند و انواع غذاهای محلی را نیز در آنها تجربه کنید. یکی از ویژگی‌های گرجستان، نزدیک بودن فرهنگ محلی به فرهنگ ایران است که در طول سفر، احساس دلپذیر و لذت بخشی را به گردشگران ایرانی هدیه می‌دهد. همچنین، مردم گرجستان همانند ایران، جشن نوروز را جشن می‌گیرند و اگر در اوایل فروردین ماه به این کشور سفر کنید، شاهد جشن‌ها و فستیوال‌های متنوعی خواهید بود که جذابیت سفر را برای شما چندین برابر می‌کنند.

 

  • هندوستان

سفر به هندوستان یکی از تجربه‌هایی است که به خوبی می‌توان گفت “یک تیر و چند نشان را می‌زند”. هندوستان به عنوان مهد تنوع ادیان، رسوم تاریخی، فرهنگ‌های مختلف و غیره شناخته می‌شود و سفر به این کشور می‌تواند فرصتی مناسب باشد تا شگفتی‌های بی‌شماری که در گوشه و کنار جهان وجود دارد را به طور همزمان مشاهده کنید. حمل و نقل درون شهری در هندوستان به عنوان یکی از ارزانترین وسایل حمل و نقل داخلی در جهان شناخته می‌شود و حتی اگر در طول سفر برنامه‌ریزی کنید که چندین بار به اماکن مختلف منتقل شوید، نیازی نیست نگران هزینه‌های حمل و نقل داخلی باشید.

ارزان ترین کشورها برای مسافرت - هندوستان
ارزان ترین کشورها برای مسافرت – هندوستان

تنوع غذایی در هندوستان بسیار بالا است و این وابسته به سلیقه و بودجه شماست که آیا یک رستوران گران قیمت را انتخاب کنید یا یک غذای بسیار ارزان قیمت. در هر صورت، میزان تنوع به قدری فراوان است که انتخابی راحت برای شما فراهم می‌کند. ارزش پول در هندوستان نسبت به دلار بسیار پایین است، بنابراین سفر به این کشور برای ایرانیان بسیار مقرون به صرفه است. با تمام این ویژگی‌هایی که ذکر شد، توصیه می‌کنیم اگر قصد دارید یک سفر خارجی ارزان قیمت و همچنین شگفت انگیز را تجربه کنید، این فرصت را از دست ندهید و با خرید آنلاین بلیط هواپیما، سفر بی‌نظیری را به یادگار بگیرید .

 

سخن آخر 

سفر کردن همواره از جمله اعمالی است که برای انسان‌ها بسیار لذت‌بخش است و حتی در آینده، با توسعه فناوری و افزایش وسایل سرگرمی، هیچ چیز نمی‌تواند جایگزین لذت سفر شود. امکان دیدن مردم سرتاسر جهان، برقراری ارتباط و آشنایی با علایق و سلیقه‌ها و حتی روزمرگی های غذایی آنها، هر چند که امکان‌پذیر است تا حدی از طریق صفحات دیجیتالی، اما حضور در زمان و مکان و تجربه مستقیم این موارد لذتی ناشدنی را برای ما به ارمغان می‌آورد که فقط با سفر امکان پذیر است.

متأسفانه امروزه با افزایش قیمت‌های ارزها، سفرهای خارجی برای بسیاری از ایرانیان به یک رویای ناامیدکننده تبدیل شده است. در این مقاله، سه مقصد گردشگری بسیار عالی و ارزان قیمت را به شما معرفی کردیم که سفر به آنها بهترین انتخاب برای مسافرتی همراه با بودجه مناسب است و برای شما دریچه‌ای جدید به جهان تازه‌ای را به‌روی خواهد گشود.

به یاد داشته باشید که یکی از راه های کاهش هزینه های سفر ،مسافرت کردن با تور هست آژانس جهانگردان دارای تور های متنوعی برای شما می باشد کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید تا بهترین تورها  را ،برای سفر به شما معرفی نمایند.

با هم به گوشه‌گوشه دنیا سفر می‌کنیم تا با شگفتی‌های بی‌پایان آن آشنا شویم. از اقیانوس‌ها می‌گذریم، در جنگل‌ها ماجراجویی می‌کنیم، قلب کویر را می‌شکافیم و در کوچه‌پس‌کوچه‌های شهرهای کوچک و بزرگ به صدای سفر گوش می‌دهیم. اگر می‌خواهید گردشگر را حتی در خانه‌تان تجربه کنید، با من همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید