getimage هتل بهار نارنج

عمارت بهار نارنج

هتل بهار نارنج

این هتل در سال ۱۴۰۰ تاسیس شده است دارای ۱۶ واحد می باشد که ۱۲ عدد از واحدها دوخوابه و مابقی سه خوابه می باشد واحدهای  دو نفره از ۴ تا ۶ نفر ظرفیت دارند و واحدهای  ۳ خوابه  ۱۰ تا ۱۲ نفر ظرفیت دارند.

امکانات واحدها با هم یکی هستند فقط مبلمان و وسایل تفاوت دارند.
آسانسور، پارکینگ وکافی شاپ، اینترنت رایگان در لابی و پارگینیگ از خدمات این اقامتگاه می باشد.

از مزیت های این اقامتگاه نوساز بودن و در مرکز شهر قرارداشتن است . نزدیک بودن به مترو و ایستگاه اتوبوس از مزیت های دیگر اقامتگاه می باشد. اقامتگاه در بلوار زند (اصلی ترین خیابان شهر) قرار گرفته است و دسترسی به کلیه مراکز فرهنگی ،تجاری و مذهبی به آسانی موجود می باشد.

این اقامتگاه جهت خانواده های پر جمعیت و سفرهای گروهی مناسب است وبرای مسافرانی که کار اداری دارند بهترین گزینه است . ضمناً با توجه به اینکه شهر شیراز قطب درمانی کشور می باشد و بیمارستانها ،آزمایشگاهها ، پاراکلینیک ها و مطب پزشکان در خیابان زند و انشعابات آن واقع شده است ،برای بیماران و همراهانشان  نزدیک ترین و مناسب ترین مکان اقامت می باشد.

فاصله تا سوپرمارکت و نانوایی ۳ دقیقه

فاصله تا پمپ بنزین ۵ دقیقه

فاصله تا مجموعه زندیه پیاده ۱۰دقیقه

فاصله تا حرم شاهچراغ پیاده ۱۵ دقیقه

جهت رزرو  میتوانید از اینجا اقدام کنید یا با مشاوران جهانگردان تماس برقرار کنید.

نشانی  : خیابان زند-کوچه ۴۰ –فرعی ۲/۴۰ –انتهای فرعی عمارت بهار نارنج.

با هم به گوشه‌گوشه دنیا سفر می‌کنیم تا با شگفتی‌های بی‌پایان آن آشنا شویم. از اقیانوس‌ها می‌گذریم، در جنگل‌ها ماجراجویی می‌کنیم، قلب کویر را می‌شکافیم و در کوچه‌پس‌کوچه‌های شهرهای کوچک و بزرگ به صدای سفر گوش می‌دهیم. اگر می‌خواهید گردشگر را حتی در خانه‌تان تجربه کنید، با من همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید