بهترین کافه های تهران

بهترین کافه های تهران ،گشت‌وگذار در گوشه‌های دنج پایتخت

بهترین کافه های تهران ،گشت‌وگذار در گوشه‌های دنج پایتخت

کافی شاپ‌ها به عنوان جایی برای گذراندن قرارهای دوستانه یا حتی قرارهای کاری محبوب هستند. برخی افراد دوست دارند در کافه‌هایی خلوت و دنج ساعاتی را به دور از شلوغی‌های شهر بگذرانند، در حالی که برخی دیگر از کافه‌های پرجنب و جوش با موسیقی زنده و شاد لذت می‌برند. همچنین، برخی کافه‌ها با دکوراسیون سنتی و در خانه‌های قدیمی قرار گرفته‌اند و برخی دیگر طراحی داخلی شیک و مدرن دارند.

اگر قصد سفر به تهران دارید، کافه‌های بسیاری با انواع مختلف دکوراسیون و سبک‌های موسیقی مختلف وجود دارند که می‌توانید از آنها لذت ببرید. در ادامه در مجله گردشگری جهانگردان ، بهترین کافه های تهران را به شما معرفی می‌کنیم پس تا انتهای مقاله با ما همراه شوید.

  • کافه اسکای لانژ

کافی شاپ اسکای لانژ یکی از شیک‌ترین کافه‌های تهران است. این کافه در طبقه ۲۱ هتل اسپیناس قرار دارد و برای رفتن به آن، باید ابتدا وارد لابی هتل شوید و سپس با استفاده از آسانسور لابی به طبقه ۲۱ بروید.

دکوراسیون این کافه بسیار مدرن است و چشم اندازی فوق‌العاده‌ای برای شهر تهران به نمایش گذاشته است. با تنوع منوی خود، این کافه جزو محبوب‌ترین مکان‌های تفریحی در شهر تهران است.

اما به دلیل محدودیت تعداد میزها در این کافه، پیشنهاد می‌کنیم قبل از رفتن به اسکای لانژ که یکی از بهترین کافه‌های شهر تهران محسوب می‌شود، با کافه تماس بگیرید و میز رزرو کنید.

بهترین کافه های تهران
بهترین کافه های تهران

آدرس کافه اسکای لانژ: سعادت آباد، میدان بهرود، خیابان عابدی، کوچه ۳۳، هتل اسپیناس، رستوران اسکای لانژ

 

  • کافه باکارا 

کافه باکارا یکی از بهترین مکان‌های کافه در شهر تهران است که فضای دلنشین و دوست‌داشتنی دارد. این کافه در مرکز شهر قرار دارد و در واقع یک خانه قدیمی با حیاط بزرگ است که یک حوض زیبا از جنس فیروزه‌ای در آن وجود دارد.

 

حوض در مرکز حیاط قرار گرفته و اطراف آن، گلدان‌های شمعدانی نصب شده‌اند. همچنین، چهار تاب قدیمی نیز رو به حوض قرار گرفته‌اند که زیبایی این کافه را دو چندان می‌کند. دور حیاط چندین میز و صندلی چیده شده است و این همان جایی است که افراد می‌توانند چند ساعتی را در آن بگذرانند و از طبیعت داخلی خانه لذت ببرند.

آدرس کافه باکاراخیابان انقلاب (شرق)، بعد از تئاترشهر، بین رازی و خارک، انتهای بن‌‌بست انجمن کتاب

 

  • کافه رنسانس

کافه رنسانس یکی از بهترین کافه‌رستوران‌های تهران است. این کافه با دکوراسیون مدرن و سرو غذاهای جذاب، مخاطبان بسیاری را به خود جذب کرده است. این کافه دارای دو فضای باز و بسته است، که هردو فضای آن بسیار زیبا و شیک‌ترین طرح‌های دکوراسیون را دارا می‌باشد.

 

فضای داخلی کافه نیز در دو بخش سالن اصلی و سالن VIP تقسیم شده است. سالن VIP که بسیار شیک و با صندلی‌هایی راحت و مناسب برای گذراندن وقت با دوستان یا برگزاری مراسم‌هایی مانند تولد می‌باشد، تعداد کمی صندلی دارد. اما شما می‌توانید قبل از رفتن به این کافه، میز خود را در سالن VIP رزرو کنید.

آدرس کافه رنسانس: شهرک غرب، بلوار دادمان، بعد از بیمارستان آتیه، نرسیده به فلامک

 

  • کافه گدار

کافه گدار یک محل دنج و آرام برای گذراندن وقت با دوستان، خانواده و یا حتی برای کار است. همچنین، فضای بازارچه کوثر که اطراف کافه گدار قرار دارد، می‌تواند برای خرید و تفریح نیز بسیار مناسب باشد.  کافه‌های کوچک و دنج همیشه جذابیت خود را برای مخاطبان حفظ می‌کنند و همیشه به دنبال یافتن چنین محل‌هایی هستند.

بهترین کافه های تهران
بهترین کافه های تهران

 

آدرس کافه گدار: شهرک اکباتان، فاز ۲، بازارچه کوثر

 

بیشتر بخوانید : مراکز خرید تهران 

  • کافه لانجین

 

کافه لانجین یکی از بهترین کافه رستوران های تهران است و چندین شعبه دارد. محیط این کافه زیبا و دو طبقه است. هرچند این کافه خیلی بزرگ نیست، اما در روزهای تعطیل تمام میزهای آن پر است. صبحانه‌های این کافه خوشمزه هستند، اما اگر قصد دارید در روزهای آخر هفته به آنجا بروید، بهتر است همان اوایل صبح سفارش خود را دهید تا از دست دادن میز جلوگیری کنید.

آدرس کافه لانجین: شهرک غرب، بلوار دادمان، بین فلامک و گل افشان، پلاک ۳۶
  • کافه کاخ لیدوما

 

کافه کاخ لیدوما با دکوراسیون مجلل و زیبا، از دیوار تا سقف، همانطور که به خوبی اشاره کردید، نظر هر بازدیدکننده را به خود جلب می‌کند. پله‌های کنار سالن رستوران که به بالا می‌روید، شما را به کافی شاپ هدایت می‌کنند. از یک طرف، دکور زیبای سالن را مشاهده می‌کنید و از سمت دیگر، چشم انداز زیبایی به شهر را می‌توانید ببینید. علاوه بر این، کیفیت غذای این کافه و برخورد کارکنان آن همیشه خوب است و شما می‌توانید برای پارکینگ نگرانی نداشته باشید، چون می‌توانید از پارکینگ مجموعه لیدوما استفاده کنید.

بهترین کافه های تهران
بهترین کافه های تهران

 

 

آدرس کافه کاخ لیدوما: شهرک غرب، میدان صنعت، طبقه آخر پاساژ لیدوما

 

  • کافه کوبابا

کافه کوبابا یکی از بهترین کافه‌های تهران است. دکوراسیون شیک و جذاب آن همراه با منوی متنوع، جذابیت بیشتری به این کافه می‌بخشد. در کافه کوبابا می‌توانید یک میز را در بخش مسقف برای نشستن انتخاب کنید یا به بام روباز آن رفته و ضمن لذت بردن از غذای خوشمزه، مناظر زیبای لواسان را تماشا کنید. صرف نظر از انتخاب شما، قطعا تجربه خوشایندی را در این کافه خواهید داشت.

آدرس کافه کوبابا: لواسان، بلوار امام خمینی، ساختمان اسکای سنتر، طبقه سوم

خرید بلیط چارتری

  • کافه نادری

این کافه با نزدیک به یک قرن سابقه و پذیرای فرهیختگان و روشنفکران بوده است. وقتی از راهرویی کم عرضی که مزین به عکس‌های قدیمی است عبور می‌کنید، به محیط کافه می‌رسید، تجربه‌ای خاص و در عین حال تاریخی پیش رو دارید. دیوارهای کاغذی قدیمی، پنجره‌های چوبی با پرده‌های مخملی قرمز شما را به سفری در دل تاریخ می‌برند. کارکنان خوش برخورد این کافه ارمنی هستند و غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه‌ای سرو می‌کنند.

آدرس کافه نادری: خیابان جمهوری، بین سی تیر و چهارراه استانبول، پلاک ۵۲۴ و ۵۲۰

با هم به گوشه‌گوشه دنیا سفر می‌کنیم تا با شگفتی‌های بی‌پایان آن آشنا شویم. از اقیانوس‌ها می‌گذریم، در جنگل‌ها ماجراجویی می‌کنیم، قلب کویر را می‌شکافیم و در کوچه‌پس‌کوچه‌های شهرهای کوچک و بزرگ به صدای سفر گوش می‌دهیم. اگر می‌خواهید گردشگر را حتی در خانه‌تان تجربه کنید، با من همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید