بهترین شهربازی های تهران

بهترین شهربازی های تهران کدامند ؟

 

بهترین شهربازی های تهران

شهربازی‌ها به عنوان مکان‌های تفریحی و سرگرمی بسیار محبوب هستند و به دلیل داشتن انواع مختلف بازی‌ها و فعالیت‌های سرگرم‌کننده، جذابیت زیادی برای خانواده‌ها و کودکان دارند. در این مکان‌ها فضای بازی پراز از انواع وسایل بازی مانند جعبه‌های شادی، قایق‌های بادی، لوازم بازی و… وجود دارد که برای تمامی سنین مناسب هستند.

شهربازی‌ها به عنوان یکی از محل‌های تفریحی پرطرفدار به توسعه صنعت گردشگری نیز کمک می‌کنند. در برخی از شهرهای بزرگ به خصوص در فصل‌هایی که افراد بیشتر فرصت سفر و تفریح دارند، این مکان‌ها با حضور بسیاری از گردشگران روبرو می‌شوند.

همچنین شهربازی‌ها اغلب دارای تسهیلاتی همچون رستوران، کافی‌شاپ و فروشگاه برای خرید آجیل و نوشیدنی‌های مختلف نیز هستند. در کل می‌توان گفت که شهربازی‌ها به عنوان یکی از بهترین مکان‌هایی برای سرگرمی و تفریح خانواده‌ها و کودکان به شمار می‌روند.

در ادامه در جهانگردان بهترین شهربازی های تهران را به شما معرفی می کنیم پس تا انتهای مقاله با ما همراه شوید.

  • سرزمین عجایب :

    زمانی که صحبت از شهربازی های سرپوشیده تهران می‌شود، همه ما ناخودآگاه به یاد سرزمین عجایب می‌افتیم. سرزمین عجایب جزو معروف‌ترین برندهای شهربازی در تمام تهران به حساب می‌آید. این شهر بازی تهران دارای شعب مختلفی در سراسر پایتخت است. سرزمین عجایبی که در طبقه آخر پاساژ تیراژه قرار دارد را می‌توان معروف‌ترین شعبه این شهربازی در تهران دانست.

    در این شهربازی سرپوشیده، حدود ۳۰۰ بازی متنوع برای کودکان و بزرگسالان قرار دارد. در حقیقت اگر دست فرزند خود را بگیرید و سری به این شهربازی جذاب بزنید، هم خودتان سرگرم می‌شوید و هم فرزند شما از تفریح و سرگرمی لذت می‌برد.

    باشگاه بولینگ، مینی بولینگ، اتاق تولد، سینما ۶ بعدی، کافی شاپ و رستوران‌

    آدرس سرزمین عجایب : بلوار اشرفی اصفهانی، قبل از پل شهید همت، مرکز خرید تیراژه

بهترین شهربازی های تهران
بهترین شهربازی های تهران
  • شهربازی فان تایم :

    یکی از مراکزی که با فرارسیدن فصل سرما و شروع بارندگی و برف، برای گذراندن اوقات فراغت خود به یاد آن می افتیم، شهربازی های سرپوشیده است. یکی از بهترین شهربازی های تهران که از برندهای بین المللی است که در کشور ترکیه هم شعب مختلفی دارد، فان تایم است.

    از این شهربازی ۳ شعبه در کشور ترکیه وجود دارد که ۲ شعبه در استانبول و یک شعبه در ازمیر قرار دارد. شهربازی فان تایم تهران با ۱۱۵ دستگاه بازی و سرگرمی های متنوع از جمله شبیه ساز هواپیما، ماشین و موتور، امکانات و فضای بسیار خوبی را برای حاضران ارائه می دهد.

    بلیط این شهربازی به صورت الکترونیکی و کارتی بوده که به صورت موقت و یا دائمی می توانید آن را شارژ کنید. شهربازی فان تایم داخل مرکز خرید ارگ تجریش و مرکز خرید پالادیوم این شهر در منطقه زعفرانیه قرار گرفته است. این شهربازی با معماری جذاب و دستگاه های بازی زیادی که دارد، محلی مناسب برای سرگرمی کودکان و بزرگسالان است.

    آدرس شهربازی فان تایم 
    آدرس شعبه ۱: میدان تجریش، خیابان سعدآباد (ملکی)، مجتمع ارگ تجریش، طبقه سوم، شهربازی فان تایم
    آدرس شعبه ۲: زعفرانیه (مقدس اردبیلی)، بعد از میدان الف، جنب کوچه عروضی، مرکز تجاری پالادیوم، طبقه سوم میانی

  • شهربازی ژوپیتر :

    شهربازی ژوپیتر بی‌تردید جزو باحال‌ترین شهربازی های تهران برای کودکان و البته بزرگسالان به حساب می‌آید. شهربازی ژوپیتر در مجتمع چندمنظوره کوروش مال قرار دارد. کوروش مال یک مجموعه عالی برای تفریح و سرگرمی در غرب تهران است که علاوه‌بر وجود مغازه‌های شیک، لوکس و امروزی، پردیس سینمایی، فودکورت و شهربازی هم دارد.

    شهربازی ژوپیتر همانند یک سرزمین رؤیایی برای کودکان است. در این شهر بازی بیش از ۱۱۰ بازی مهیج وجود دارد که حسابی کودکان را سرگرم می‌کند. از بازی‌های واقعیت مجازی و شبیه‌ساز فرمول ۱ و موتورسواری گرفته تا مینی بولینگ و ماشین‌های کوبنده را می‌توانید در این شهر بازی تجربه کنید.

    آدرس شهربازی ژوپیتر
    بزرگراه ستاری شمال، بعد از خروجی شهید حکیم، مجتمع تجاری فرهنگی کوروش، طبقه دوم

بهترین شهربازی های تهران
بهترین شهربازی های تهران
  • شهربازی چمران :

    اگر پیش خودتان دو دو تا چهارتا می‌کنید که شهربازی چمران کجاست، باید بگوییم که منظورمان همان بولینگ عبدو است! در حقیقت بولینگ عبدو که به یکی از جاهای دیدنی تهران تبدیل شده است، بخشی از شهربازی چمران یا همان دنیای بازی چمران به حساب می‌آید. این شهربازی در سال ۱۳۴۲ به بهره‌برداری رسیده است و در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ مترمربع قرار دارد.

    دنیای بازی چمران برای کودکان و نوجوانان مناسب است. خب با وجود بولینگ عبدو، بزرگسالان نیز می‌توانند در این دنیای بازی سرگرم شوند. در این مجموعه می‌توانید از انواع تفریحات مختلف از قبیل سینما ۷بعدی، فایربال، ترن هوایی، فریزبی، هاکی روی میز، ماشین‌های کوبنده و شبیه ساز هواپیمای جنگی لذت ببرید. دنیای بازی دارای پارکینگ اختصاصی است. البته می‌توانید با کمک متروی صدر به‌راحتی به آن دسترسی پیدا کنید.

    آدرس دنیای بازی چمران
    خیابان شریعتی، بالاتر از پل صدر، مجموعه ورزشی چمران، دنیای بازی

خرید بلیط هواپیما

  • شهربازی ارم :

    فرقی نمی‌کند چه سنی دارید، به‌هرحال پارک ارم یکی از بهترین شهربازی های تهران است. شهربازی ارم دقیقا در پارک ارم قرار گرفته است. از نظر مساحت شهربازی ارم خیلی بزرگ است و دریاچه ۸ هکتاری تنها بخشی از تفریحات آن به حساب می‌آید.

    اگر به قایقرانی و ماهیگیری علاقه دارید، تفریحات این دریاچه دقیقا برای شما ساخته شده‌اند. نگران احساس گرسنگی بعد از تفریح در این شهربازی نباشید، چون رستوران‌ها و فست‌فودهای مختلف غذاهای لذیذی را برای شما تهیه می‌کنند.

    به جز موارد بالا در این مرکز از شهربازی های تهران موزه پول، لونا پارک، سالن بولینگ، استخر، فضای سبز و جنگلی و باغ وحش تفریح‌های دیگر شهربازی ارم هستند که لحظات خوشی را برای شما و اعضای خانواده‌تان فراهم می‌کنند. دستگاه‌های مختلف این شهربازی عبارت هستند از ستاره گردان، سقوط آزاد و چند دستگاه دیگر که شرایط استفاده آنها برای بزرگسالان و کودکان فراهم است.

    آدرس: تهران ،کیلومتر ۴ اتوبان تهران-کرج، بعد از اتوبان شهید ستاری کنارگذر راست، پل اتوبان شهید باکری

بهترین شهربازی های تهران
بهترین شهربازی های تهران
  • شهربازی دریاچه چیتگر :

    شهربازی دریاچه چیتگر یا شهربازی دریاچه خلیج فارس لذت غروب تهران را برای شما چند برابر می‌کند. تنوع بالای امکانات و خدمات این شهربازی باعث می‌شود همیشه آن را به عنوان یکی از بهترین شهربازی های تهران در ذهن خود ثبت کنید.

    قدم‌زدن در ساحل شنی، سوارشدن به کشتی‌های تفریحی یا قایق‌سواری در دریاچه از جمله امکاناتی هستند که خانواده‌ها می‌توانند از آن‌ها لذت ببرند.

    همچنین امکانات مختلف مانند پیست پرواز در آسمان، دستگاه‌های مدرن و هیجان‌انگیز شهربازی چیتگر مانند ماشین‌های کوبنده، سافاری وحشت، کارتینگ، سیرک و امکان پیک‌نیک مواردی هستند که شما را به این محیط علاقه‌مند می‌کنند.

    البته امکانات شهربازی چیتگر از شهربازی های تهران به همین چیزها محدود نیست. به‌جز شهربازی روباز وجود شهربازی سرپوشیده محیط مناسبی برای کودکان است تا امنیت بیشتری داشته باشند و خیال والدین از این بابت راحت باشد. استفاده از دستگاه‌های استاندارد که بیشتر آنها به صورت وارداتی در این شهربازی قرار گرفته‌اند، از نظر ایمنی اطمینان بیشتری به شما می‌دهد.

    آدرس: تهران، انتهای اتوبان همت غرب، خروجی دریاچه شهدای خلیج فارس ( چیتگر)

 

با هم به گوشه‌گوشه دنیا سفر می‌کنیم تا با شگفتی‌های بی‌پایان آن آشنا شویم. از اقیانوس‌ها می‌گذریم، در جنگل‌ها ماجراجویی می‌کنیم، قلب کویر را می‌شکافیم و در کوچه‌پس‌کوچه‌های شهرهای کوچک و بزرگ به صدای سفر گوش می‌دهیم. اگر می‌خواهید گردشگر را حتی در خانه‌تان تجربه کنید، با من همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید