اقامتگاه بوم گردی ماه سلطان شیراز

اقامتگاه بوم گردی ماه سلطان شیراز

اقامتگاه بوم گردی ماه سلطان شیراز

جهانگردان : این اقامتگاه در شهر تاریخی و ادبی شیراز در بافت قدیم قراردارد که قدمت آن به زمان پهلوی اول باز می گردد .نشانی این اقامتگاه  شیراز خیابان لطفعلی خان زند ،کوچه نارنجستان قوام، کوچه۱۰/۷میباشد. افتتاح این اقامتگاه پس از ۳ سال مرمت و بازسازی در سال ۱۳۹۸ می باشد.اقامتگاه ماه سلطان شامل ۶باب اتاق می باشد که ۳باب از اتاق ها در طبقه همکف و مابقی اتاق ها در طبقه بالا قرار گرفته است.با توجه به ویژگی معماری سنتی و القا حسی نوستالژیک ،برخی از اتاق ها فاقد تخت و حمام و سرویس بهداشتی می باشد .در محوطه اقامتگاه حمام و سرویس بهداشتی فرنگی و سنتی وجود دارد.

توجه داشته باشید،جهت افراد سالمند و مسافران گرامی که فرزند خردسال دارند، اقامتگاه ماه سلطان در بخش ورودی به اتاق ها دارای تعدادی پله می باشد.

هتل دارای کافی شاپ و آشپزخانه است و فاقد پارگینگ می باشد.

اطلاعات اقامتگاه بوم گردی ماه سلطان شیراز

اقامتگاه بوم گردی ماه سلطان در شهرستان شیراز، خیابان دروازه سعدی، خیابان لطف علی خان زند، کوچه نارنجستان قوام واقع شده است. این خانه بومی با قدمت حدود ۱۰۰ سال پس از مرمت و بازسازی در آبان ماه سال ۱۳۹۸ افتتاح شد و با عنوان اقامتگاه بوم گردی ماه سلطان فعالیت خود را در حوزه بوم گردی شروع نمود.

درباره اقامتگاه بوم گردی ماه سلطان شیراز

اقامتگاه بوم گردی ماه سلطان دارای ۶ اتاق به صورت سه اتاق مستر (توالت فرنگی و حمام اختصاصی) که دو اتاق آن شامل یک تخت دونفره و یک اتاق دیگر دارای دو تخت تک نفره است و سه اتاق به صورت یک اتاق ۵ نفره و دو اتاق ۳ نفره با سرویس کف خواب می باشد که در مجموع ظرفیت اسکان و پذیرش ۱۸ گردشگر را دارد. اتاق های کف خواب فاقد سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی می باشند بنابراین مهمانان گرامی می بایست از سرویس بهداشتی (۲ توالت ایرانی و ۲ توالت فرنگی) و ۲ حمام داخل محوطه اقامتگاه به صورت مشترک استفاده نمایند. پخش و اجرای موسیقی محلی زنده از ویژه برنامه های این بوم گردی است که در صورت درخواست با هماهنگی قبلی، برای مهمانان عزیز فراهم می شود.

امکانات و خدمات ارائه شده

از جمله امکانات و خدماتی که اقامتگاه بوم گردی ماه سلطان برای رفاه مسافران گرامی در نظر گرفته می توان به اینترنت و وای فای رایگان، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی برای راهنمایی گردشگران غیرایرانی و سیستم سرمایشی و گرمایشی (کولر آبی، اسپیلیت و بخاری گازی) اشاره کرد. لازم به ذکر است که این بوم گردی دارای پارکینگ اختصاصی نمی باشد و مهمانان گرامی می بایست از فضای داخل کوچه برای پارک ماشین استفاده نمایند. گفتنی است که طبیعت گردان گرامی در صورت تمایل با هماهنگی قبلی با پرسنل این خانه بومی می توانند از انواع غذاهای لذیذ محلی و سنتی اقامتگاه ماه سلطان نظیر کلم پلو شیرازی، دم پختک، کته گوجه، دوپیازه آلو، کتلت و…سفارش دهند و میل نمایند.

با توجه به موقعیت این اقامتگاه میتوان پیاده به مراکز گردشگری همچون مسجد نصیرالملک، باغ نارنجستان قوام،خانه زینت الملوک، آرامگاه شیخ روزبهان،حرم های شاهچراغ و آستانه به آسانی رفت.  جاذبه های گردشگری فراوان شهر شیراز و آب و هوای مطبوع آن می تواند خاطرات جذابی را برای مسافران به یادگار گذارد.

 

با هم به گوشه‌گوشه دنیا سفر می‌کنیم تا با شگفتی‌های بی‌پایان آن آشنا شویم. از اقیانوس‌ها می‌گذریم، در جنگل‌ها ماجراجویی می‌کنیم، قلب کویر را می‌شکافیم و در کوچه‌پس‌کوچه‌های شهرهای کوچک و بزرگ به صدای سفر گوش می‌دهیم. اگر می‌خواهید گردشگر را حتی در خانه‌تان تجربه کنید، با من همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید