IMG 20230606 090407 753 هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز *****

هتل بزرگ شیراز

یکی از مقاصد گردشگری ایرانیان در فصل بهار شهر شیراز است، شهری که زمانی که به آن وارد می‌شوید بوی خوش بهارنارنج آن هر فردی را مدهوش کرده و همین امر سبب می‌شود که شهر شیراز به عنوان یکی از مهمترین و بهترین مقاصد گردشگری ایران شناخته شود. در زمان ورود به شهر شیراز از بخش شمالی شهر با دروازه بزرگ قرآن مواجه می‌شوید که نظر هر توریست و گردشگری را به خود جلب کرده و هر فردی علاقه دارد که حداقل یک عکس را با دروازه تاریخی شهر شیراز داشته باشد. اگر به عنوان مسافر به این شهر آمده‌اید بدون شک باید به سراغ یکی از بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های شهر شیراز بروید. درست در کنار دروازه قرآن و بر روی یک بلندی ساختمان بسیار بزرگ و مدرن بر روی تپه‌ای قرار گرفته است که به هتل بزرگ شیراز معروف است. همانطور که گفته شد هتل بزرگ جزء هتل‌های لوکس و مدرن شهر شیراز محسوب می‌شود و همچنین هتل ۵ ستاره شمال شهر شیراز شناخته شده است.

این هتل که بر فراز سلسله جبال شمال شرقی شیراز،زادگاه فرهنگ و هنر ایرانی بنا گردیده است از هتل های لوکس و منحصر بفرد استان فارس است که با بهترین امکانات و خدمات می کوشد تا اقامتی به یاد ماندنی را برای شما رقم زند.

اشراف به دروازه قرآن و باغ های شیراز،نزدیکی به اماکن تاریخی تخت جمشید،حافظ،سعدی،امکان دسترسی آسان به فرودگاه و شاهراه های اصلی،این هتل را از نظر مکانی نیز در شرایطی منحصر به فرد قرار داده است.

هتل ۵ ستاره شیراز ( هتل بزرگ شيراز) بر فراز شهر شیراز، زادگاه هنر و فرهنگ ایرانی در همسایگی دروازه قرآن در سال ۱۳۹۲ بنا گردیده است.

هتل بزرگ شیراز در ۱۳ طبقه با رعایت استانداردهای ۵ ستاره بین المللی هتل‌های دنیا تجهیز گردید که دارای ۱۵۸ باب اتاق با ظرفیت ۳۵۰ نفر می‌باشد.

از ویژگی های منحصر بفرد هتل بزرگ شیراز نزدیکی به اماکن تاریخی، زیارتی و تفریحی می باشد.

بزرگ ترین رستوران گردان ایران در این هتل قرار گرفته است و اما این رستوران، لقب متفاوت‌ترین رستوران گردان جهان را نیز به دوش می‌کشد، چرا که منوی خارق‌العاده آن، انواع غذاهای ایتالیایی، باربیکیو و فست فود را در بر دارد. منوی فست فود این رستوران شامل انواع پیش غذاها، برگرها، هات داگ‌ها و ساندویچ‌ها، انواع کنتاکی، انواع تاکو مکزیکی، پیتزاها و انواع سالادها است. این رستوران، تنها رستوران گردان جهان است که دارای تراس برای پذیرایی از مهمانان است. غذاهای بسیار لذیذ و خوش‌مزه،‌ نما و دکوراسیون چشم‌نواز و زیبا و همچنین گارسون‌های آموزش دیده وجه تمایز این رستوران با سایر رستوران‌های شهر شیراز است.‌ به طور کلی سرویس‌دهی این رستوران در سطح بسیار بالایی قرار دارد. این رستوران گران‌ترین منوی فست فود جنوب ایران را دارد. در منو باربیکیو رستوران گردان هتل بزرگ شیراز ماهی شوریده، ماهی شیرکبابی، ماهی قزل‌آلا کامل، کباب لقمه با گوجه، کباب کنجه، مرغ درسته کبابی، کباب مرغ ترش، کتف و بال کبابی و حتی کله‌پاچه و بشقاب سبزیجات کبابی نیز به چشم می‌خورد. سقف رستوران خاص و مدرن است و با استفاده از میله‌های آهنی و نورپردازی شگفت‌انگیز طراحی شده است.

ظروف این رستوران از جنس سرامیک است و رنگارنگ بودن آن‌ها حس خوبی را به مشتریان منقل می‌کند. ظرفیت رستوران پاناروما هتل بزرگ در شیراز ۴۰۰ نفر است و از ساعت ۱۹ الی ۲۳:۳۰ دقیقه شب آماده پذیرایی از مردم عزیز است. چنانچه در هتل بزرگ اقامت داشته باشید، می‌توانید از بوفه صبحانه رایگان هتل بهره‌مند شوید. منوی صبحانه این بوفه شامل انواع غذاهای سرد و گرم می‌شود که جزییات آن به شرح زیر است:

 

نمای کشتی مانند این هتل از فاصله دور جلب توجه می کند و با توجه به واقع شدن این هتل در دروازه ورودی شمال شیراز (دروازه قرآن) یکی از اولین ساختمان هایی است که در بدو ورود مسافران به شیراز، در مقابل چشم آنان ظاهر می شود.

این هتل با پرسنلی مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده میزبانی از شما میهمانان گرامی می‌باشد.

 

 

امکانات رفاهی هتل بزرگ شیراز

از خدمات هتل می‌توان به سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، سالن همایش، نمازخانه، آسانسور، اعلام حریق، اطفای حریق، پله اضطراری، دستگاه واکس کفش، گشت غیر رایگان، ماساژ غیر رایگان، سونا رایگان، جکوزی رایگان، استخر رایگان، لاندری، خودپرداز، سالن بدنسازی رایگان، پارکینگ سرپوشیده، بازی کامپیوتری غیر رایگان، سالن بیلیارد غیر رایگان، سالن تنیس، صخره‌نوردی برای آقایان، کافی نت، کافی شاپ، رستوران ایرانی، رستوران سنتی، رستوران دریایی، رستوران ایتالیایی، فست فود، تالار پذیرایی، تاکسی سرویس، ویلچر، روم سرویس ۲۴ ساعته، خدمات باربری، خدمات تهیه بلیط، خدمات تور، خدمات بیدارباش، خدمات خانه‌داری، اینترنت رایگان و نامحدود در لابی، کپسول آتش نشانی، آرایشگاه مردانه، آرایشگاه زنانه، فروشگاه صنایع دستی و سوغات، فکس، پرینت، روزنامه، اتاق چمدان، خشکشویی، کتابخانه، خدمات پزشکی و مرکز خرید اشاره نمود.

خوشبختانه با توجه به آن که هتل بزرگ شیراز جزء هتل‌های لوکس و ۵ ستاره شهر محسوب می‌شود طبیعتاً دارای امکانات فوق‌العاده است. این هتل لوکس با آماده سازی امکانات رفاهی مناسب آماده پذیرایی از میهمانان گرامی است. در هتل بزرگ شیراز می‌توان به وجود دو مجموعه ورزشی جدا برای بانوان و آقایان اشاره نمود که شامل استخر، جکوزی، سونا، سالن ماساژ، سالن بدنسازی و… است. بهتر است ذکر شود که خدمات رایگان هتل تنها شامل صبحانه بوفه، استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی و صخره نوردی است. از مهمترین ویژگی‌های هتل وجود مرکز تجاری بزرگ در طبقه ششم هتل بزرگ  است که سبب می‌شود تا دیگر وقت خود را برای سوغاتی هدر نداده و به راحتی از این مجموعه هر چیزی که مورد نیاز است خریداری نمایید. در این مرکز تجاری برندهای معروف ایرانی و بین‌المللی شعبه دارند. همانطور که ذکر گردید در این هتل چندین رستوران  و کافه وجود دارد که شامل رستوران ایرانی، رستوران سنتی، رستوران ایتالیایی، رستوران دریایی، تالار پذیرایی، فست فود و کافی شاپ است.

 

رستوران ایرانی: رستوران ایرانی این هتل در طبقه چهارم قرار دارد و می توان انواع غذاهای سرد و گرم ایرانی را سفارش دهید. منوی غذایی از کباب‌ها، خورشت ها شروع می‌شود و به انواع سالاد و دسرها ختم می‌شود. همه روزه در رستوران ایرانی موسیقی زنده وجود دارد و میهمانان گرامی می‌توانند از موسیقی سنتی و پاپ این مجموعه لذت ببرند. در روزهای پنج‌شنبه شب و جمعه ظهر منوی رستوران ایرانی به صورت بوفه کامل است.

رستوران ایتالیایی: اگر دوست دارید طعم واقعی غذاهای ایتالیایی را تجربه کنید می‌توانید به رستوران ایتالیایی هتل بزرگ شیراز واقع در طبقه چهارم مراجعه کنید. منو این رستوران شامل انواع پاستا، انواع پیتزا، پیش غذا، استیک، سالاد و… است. در این رستوران هم موسیقی آرام و گوش‌نوازی پخش می‌گردد.

رستوران دریایی: این رستوران واقع در طبقه ششم هتل بوده و دارای معماری زیبا و بی نظیری است. در منو این رستوران انواع غذاهای دریایی ارائه می‌شود. در این بخش از رستوران تراس وجود دارد که می توان قهوه‌ای لذتبخش با تماشای منظره شهر شیراز میل کنید.

کافی شاپ: کافی شاپ هتل بزرگ شیراز واقع در لابی هتل است که با انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، انواع کیک و انواع دسر آماده پذیرایی از میهمانان عزیز می‌باشند. در محیط این کافی شاپ موسیقی زیبا و آرامی پخش می‌شود.

رستوران پاناروما یا رستوران گردان هتل بزرگ شیراز: رستوران پاناروما هتل بزرگ واقع در طبقه ۱۳ این هتل بزرگترین رستوران گردان ایران است. همانطور که از نام این رستوران هویدا است، این رستوران در مدت یک ساعت، ۳۶۰ درجه می‌چرخد. وجه تمایز این رستوران نسبت به دیگر رستوران‌های گردان‌ کشور، چرخش ۳۶۰ درجه‌ای، چشم انداز بی‌نظیر بر فراز شهر شیراز و طبیعت کوه و البته تراس رویایی آن است.

 

 

بوفه سرد و گرم صبحانه هتل بزرگ شیراز: اگر هوس یک صبحانه حسابی کرده‌اید، هتل بزرگ  به خوبی پاسخگوی شماست. از انواع پنیر، خامه، عسل، مربا و کره گرفته تا مخلفات دیگری چون خیار، گوجه، انواع شیره، انواع میوه، انواع کمپوت، ماست میوه‌ای، انواع ژامبون، انواع آب میوه و… در بوفه سرد صبحانه این هتل به چشم می‌خورد. اما اوضاع در بوفه گرم هم دست کمی از بوفه سرد ندارد. از بین انواع صبحانه‌های گرم مانند عدسی، حلیم، آش شیرازی، خوراک لوبیا، نیمرو، انواع سوسیس، سیب‌زمنی سرخ شده، املت، انواع اسنک، انواع نان ایرانی و فانتزی و… می‌توانید هر چه دوست دارید بردارید و میل کنید.

 

امکانات ورزشی و بوفه جکوزی: مجموعه ورزشی هتل بزرگ در شیراز دارای دو مجموعه جدا برای بانوان و آقایان است و در زیربنای ۵ هزار مترمربعی خود امکانات و تجهیزات جذابی چون استخر، سونای بخار و خشک، جکوزی، باشگاه بدنسازی، انواع ماساژ، حوضچه‌های آب سرد و گرم و… را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. ضمن اینکه می‌توانید از کافی‌شاپ و انواع نوشیدنی و خوراکی‌های ان نیز لذت ببرید. یکی از جذاب‌ترین امکانات هتل بزرگ شیراز بوفه جکوزی این هتل است که علاوه‌بر آب‌تنی و استفاده از جکوزی می‌توانید از این بوفه نیز لذت ببرید.

 

 

 

رزرو سوئیت‌ها و اتاق‌های هتل بزرگ در شیراز

رزرو هتل بزرگ شیراز به عنوان یکی از محبوبترین هتل‌های شیراز به دلیل قرارگیری بر روی تپه و همچنین بخش شمالی شهر شیراز دارای آب و هوای خنک و دلنشینی است. این هتل در سال ۱۳۹۲ با زیر بنای ۴۰۰۰۰ متر مربع در ۱۴ طبقه بنا شد و با رعایت استانداردهای بین‌ المللی به عنوان یک هتل ۵ ستاره و لوکس شهر شیراز آماده پذیرایی از گردشگران عزیز شد. با توجه به تغییرات این هتل از سال ۱۳۹۲ تا سال ۱۳۹۷ از ۹۲ اتاق به ۱۵۸ اتاق با ظرفیت ۳۵۰ نفر افزایش یافته است.

حالا نوبت آن فرا رسیده که به سراغ اتاق‌های این هتل برویم اتاق‌های هتل شامل اتاق کانکت، اتاق دبل و اتاق دو تخته تویین است. از جمله امکانات اتاق های هتل بزرگ شیراز تلویزیون، ماهواره، یخچال، مینی بار غیر رایگان، اسپیلت، رخت آویز، کمد لباس، آباژور، حوله، سشوار، حمام، سرویس فرنگی، تلفن، اینترنت، چای ساز، صندوق امانات و تهویه مطبوع اتاق‌ها است. در اتاق دو تخته تویین دو تخت یک نفره راحت وجود دارد. در اتاق دبل یک تخت دو نفره راحت و در اتاق کانکتد مخصوص خانواده‌هایی است که به دنبال اتاق‌هایی مانند سوئیت می‌گردند. در این اتاق دو اتاق تو در تو وجود دارد که هر کدام به راهروی اصلی هتل راه دارند. هر کدام از اتاق‌ها دارای امکانات کاملی بوده که توسط در بین اتاق‌ها به هم راه دارند. در واقع بدون باز کردن درب اتاق‌های راهرو اصلی توسط درب میانی می توانند به اتاق‌های هم بروند.

 

 موقعیت مکانی هتل بزرگ شیراز

در واقع باید گفت که در کنار توجه به امکانات و ویژگی‌های هتل دسترسی‌های هتل هم مهم است و همانطور که می‌دانید هتل بزرگ علاوه بر امکانات عالی، به دلیل نزدیکی به جاذبه‌های تاریخی و گردشی شهر شیراز می‌توان گفت که دارای موقعیت استراتژیکی است. از جمله جاذبه‌های گردشی در نزدیکی این هتل آرامگاه خواجوی کرمانی، پارک کوهپایه، باغ ارم، تخت جمشید، باغ جهان نما، مقبره حافظ، مقبره سعدی و مقبره بابا کوهی شیرازی است. اگر علاوه بر امکانات و دسترسی عالی مشتری مداری مورد نظر شماست بهترین انتخاب هتل بزرگ شیراز نزدیک دروازه قرآن است. یکی از ویژگی های این هتل خارج بودن از محدوده طرح ترافیک است. اگر قصد اقامت در هتل بزرگ شیراز را دارید کافی است از سایت رهی نو رزرو آنلاین هتل را انجام دهید.

 

هتل پنج ستاره بزرگ در سلسله جبال شمال شرقی شیراز واقع شده است. نمای زیبای این هتل در بدو ورود از دروازه قرآن خودنمایی می‌کند. اگر در این هتل اقامت داشته باشید برای رفتن به دروازه قرآن شیراز ۲ دقیقه پیاده‌روی لازم دارید؛ چراکه این دو کاملا نزدیک هم قرار گرفته‌اند. برای رفتن به فرودگاه بین‌المللی شیراز نیز با خودرو چیزی در حدود ۲۲ دقیقه زمان نیاز دارید. این مجموعه به ترمینال مسافربری شیراز نیز نزدیک است و ۹ دقیقه با خودرو زمان نیاز دارد.

 

 فاصله هتل بزرگ شیراز تا اماکن تاریخی و دیدنی شهر شیراز

هتل بزرگ شیراز، در زادگاه علم و تجربه و دیار شعرا و در فاصله نزدیکی به مکان‌های دیدنی و جاذبه‌های شیراز قرار دارد؛ بنابراین، حتی برای گشت و گذار در این شهر خسته نخواهید شد. از هتل بزرگ شیراز تا فرودگاه مسافتی ۲۰ دقیقه‌ای پیش رو دارید. برای تجدید عهد با شعرای شیراز و تفألی به حافظ و عشق بازی با غزلیات سعدی، به طور میانگین نهایتاً در کمتر از یک ربع به مقصد خواهید رسید که این عالی است و می‌تواند سفرتان را لذت‌بخش کند. در صورتی که قصد بازدید از آرامگاه کوروش کبیر را هم دارید، مسافتی یک ساعته پیش رویتان است. در عوض تا آرامگاه شاه ‌چراغ، ۱۰ دقیقه بیشتر راه ندارید.

 

برای بازدید از ارگ کریمخانی نیز کمتر از ۱۵ دقیقه راه پیش رویتان است. برای رفتن به باغ ارم، ۵ دقیقه‌ای می‌توانید با ماشین به باغ برسید. همین مسافت را می‌توانید پیاده نیز طی کنید. باغ عفیف‌آباد نیز در ۲۰ دقیقه‌ای شما قرار دارد. برای رفتن به نارنجستان عوام هم، بازه زمانی ۱۵ دقیقه‌ای را در نظر داشته باشید.

 

نوبت به خرید که رسید برای خرید از بازار وکیل، بازه زمانی ۱۰ دقیقه‌ای را در نظر بگیرید. البته می‌توانید با ۴۰ دقیقه پیاده‌روی نیز، به بازار برسید. بازار مسگرها نیز در همین اطراف قرار دارد. در صورتی هم که به قصد سفر کاری به شیراز آمدید، فاصله شما تا نمایشگاه بین‌المللی، ۳۰ دقیقه است. دروازه قرآن هم که در چند قدمی‌تان قرار گرفته است.  آب انبار وکیل نیز، در ۱۰ دقیقه‌ای هتل بزرگ شیراز قرار دارد. برای رفتن به کلیسای شمعون غیور هم ۱۳ دقیقه فاصله دارید.

خرید بلیط هواپیما شیراز

 

هتل بزرگ شیراز یکی از بهترین هتل‌هایی است که با داشتن سالن‌های همایش متعدد، می‌توان برای اقامت و سفرهای کاری به شیراز انتخاب کرد. ضمن اینکه نزدیکی آن به نمایشگاه بین‌المللی شیراز نیز رفت و آمدتان را برای رفتن به نمایشگاه راحت کرده است. علاوه بر این، شما می‌توانید هتل بزرگ شیراز را با مناسب‌ترین قیمت از طریق دریافت پکیج‌های سازمانی رهی نو برای سازمان یا شرکت خود رزرو کرده و از مزایا و تخفیف‌های ویژه آن بهره‌مند شوید. پس بدون تردید یکی از بهترین هتل‌هایی است که برای اقامت و سفر کاری می‌توانید انتخاب کنید.

با هم به گوشه‌گوشه دنیا سفر می‌کنیم تا با شگفتی‌های بی‌پایان آن آشنا شویم. از اقیانوس‌ها می‌گذریم، در جنگل‌ها ماجراجویی می‌کنیم، قلب کویر را می‌شکافیم و در کوچه‌پس‌کوچه‌های شهرهای کوچک و بزرگ به صدای سفر گوش می‌دهیم. اگر می‌خواهید گردشگر را حتی در خانه‌تان تجربه کنید، با من همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید