بهترین شرکت هواپیمایی ایران

بهترین شرکت هواپیمایی ایران کدام است؟

بهترین شرکت هواپیمایی ایران کدام است؟

یرای انتخاب بهترین شرکت های هواپیمایی کشور، به معیارهای متعددی توجه می‌شود. بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده از مسافرانی که با این شرکت‌های هواپیمایی سفر کرده‌اند، لیست بهترین ایرلاین‌های داخلی به شرح زیر تعیین می‌شود. در ادامه در جهانگردان شما را با بهترین شرکت هواپیمایی ایران آشنا خواهیم نمود.

ماهان ایر

انتخاب اصلی گردشگران در حال حاضر، شرکت هواپیمایی ماهان به عنوان بهترین ایرلاین داخلی شناخته می‌شود. این شرکت در سال ۱۳۷۱ به عنوان یک شرکت خصوصی فعالیت خود را آغاز کرد. با توجه به عملکرد برجسته و حفظ نظم و امنیت در اکثر پروازها، ماهان ایر مورد ترجیح مسافران قرار گرفته است.

این شرکت هواپیمایی در سال ۱۴۰۰ به عنوان یکی از شرکت‌های هواپیمایی با کمترین تأخیر در پروازهای خود شناخته شده است. ماهان ایر با تهیه هواپیماهای جدید و به روزرسانی ناوگان خود به منظور تأمین نیازهای مسافران، گام مثبتی برداشته است.

ماهان ایر در حال حاضر دارای ۴۰ هواپیما می‌باشد و تقریباً ۲۴ فروند از آن‌ها در پروازهای داخلی خدمت می‌دهند.

بهترین شرکت هواپیمایی ایران
بهترین شرکت هواپیمایی ایران

کلاس های پروازی
شرکت هواپیمایی ماهان دارای دو کلاس پروازی است که با توجه به پرواز های خارجی و داخلی قابل خرید است. این دو کلاس عبارتند از:

کلاس پروازی بیزینس یا تجاری
کلاس پروازی معمولی یا اکونومی

هواپیماهای شرکت هواپیمایی ماهان ایرباس بویینگ
هواپیمای A300-600
هواپیمای Bae-136-300
آدرس وبسایت: www.mahan.aero

 

ایران ایر (هما)

بزرگترین و محبوب‌ترین ایرلاین داخلی یکی از خاطرات به یادماندنی برای مسافران ایرانی، نماد زیبا و بی‌فراموش شرکت هواپیمایی ایران ایر (هما) است. این آرم و نماد زیبا تا ۶۰ سال پس از تأسیس، همچنان جذابیت خاصی برای هر ایرانی دارد. این شرکت ابتدا با نام ایرانین ایرویز در سال ۱۳۲۵ شمسی تأسیس شد.

بعد از گذشت ۱۶ سال، ایران ایر با ادغام با شرکت دیگری به نام پرشین ایرویز، فعالیت خود را با نام ایران ایر ادامه داد. اکنون ایران ایر با داشتن ۴۳ هواپیما به عنوان بزرگترین ایرلاین داخلی شناخته می‌شود.

بهترین شرکت هواپیمایی ایران
بهترین شرکت هواپیمایی ایران

این شرکت هواپیمایی با سابقه به موارد زیر معروف است:

  • ارائه خدمات فرودگاهی با رعایت استانداردهای بین‌المللی.
  • استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته در هواپیماهای استاندارد و درجه یک.
  • درخشانی در اخذ گواهینامه رضایت مشتریان برای ارتقاء ارتباطات.

کلاس های پروازی

شرکت هواپیمایی ایرانی دارای دو کلاس پروازی است که در پروازهای داخلی قابل خریداری است. این کلاس ها عبارتند از:

  • کلاس پروازی اکونومی
  • کلاس پروازی هما یا بیزینس کلاس

هواپیما های ایرلاین ایران ایر

  • ایرباس
  • بوئینگ
  • فوکر

آدرس وب سایت: www.iranair.com

 

 

کیش ایر

تازه اما پیشرفته یکی از دلایلی که شرکت هواپیمایی کیش ایر برای مسافران جذابیت دارد، پیشرفت و به‌روز بودن ناوگان این شرکت است. در انتخاب شرکت‌های هواپیمایی، داشتن هواپیماهای جدید و پیشرفته از معیارهای اصلی است.

شرکت هواپیمایی کیش ایر با حذف دو فروند هواپیمای قدیمی از ناوگان خود و جایگزینی آن‌ها با هواپیماهای جدید، توانست جایگاه خود را در میان بهترین شرکت‌های هواپیمایی به‌دست آورد.

خدمات ارائه شده توسط شرکت هواپیمایی کیش ایر بسیار با کیفیت است و کیترینگ این شرکت غذاهای متنوع و سنتی را با توجه به سلیقه مسافران تهیه می‌کند. در این شرکت، با احترام به سلیقه مسافران، سرویس‌های غذایی ویژه طبخ می‌شود.

کیترینگ فعال در شرکت هواپیمایی کیش ایر دارای ۲۰ سال سابقه در این حوزه است و با داشتن تیم مجرب، توانایی آماده‌سازی ده هزار سرویس غذایی در روز را داراست.

بهترین شرکت هواپیمایی ایران
بهترین شرکت هواپیمایی ایران

هواپیماهای شرکت هواپیمایی کیش ایر

  • بوئینگ
  • ایرباس
  • فوکر

آدرس وبسایت: www.kishairlines.ir

 

آتا

شرکت هواپیمایی آتا که به عنوان یکی از امن‌ترین شرکت‌های هواپیمایی داخلی شناخته می‌شود، تنها در طول تاریخ فعالیت خود پنج حادثه را گزارش کرده است، که هیچ‌کدام از آنها به مرگ مسافران یا وقوع حوادث جدی منجر نشده است.

هواپیمایی آتا با اجرای برنامه‌های منظم و دقیق، پروازهای خود را با استفاده از یک ناوگان ۱۳ هواپیمای بوئینگ و ایرباس در داخل کشور و خارج از آن انجام می‌دهد. این شرکت یک شرکت هواپیمایی خصوصی می‌باشد.

بهترین شرکت هواپیمایی ایران
شرکت هواپیمایی آتا

کلاس های پروازی

شرکت هواپیمایی خصوصی آتا تنها یک کلاس پروازی اکونومی برای پرواز های داخلی دارد.

 

هواپیماهای شرکت هواپیمایی آتا

  • ایرباس
  • بویینگ
  • هواپیمای EMB-245

 

آدرس وب سایت: www.ataair.ir

 

قشم ایر

انتخاب شرکت هواپیمایی قشم‌ایر توسط مسافران به دلیل ارائه خدمات با کیفیت به آن‌ها توجیه می‌شود. این عامل باعث شده که مسافران این شرکت هواپیمایی را به عنوان یکی از بهترین‌ها در نظر بگیرند. قشم‌ایر از یک ناوگان ۱۳ هواپیما بهره می‌برد که همگی از نمونه‌های باکیفیت، مجهز و جدید هستند.

کترینگ شرکت هواپیمایی قشم‌ایر در سال ۱۳۹۸ با دریافت نشان سیب زرین سلامت تاییدی بر کیفیت غذاهای تهیه شده در این هواپیمایی دریافت کرد. این شرکت در حال حاضر تحت نظر وزارت نفت کشور فعالیت می‌کند و پروازهای داخلی و خارجی را با کیفیت بالا ارائه می‌دهد.

بهترین شرکت هواپیمایی ایران
بهترین شرکت هواپیمایی ایران

هواپیماهای شرکت هواپیمایی قشم ایر

  • فوکر
  • ایرباس
  • هواپیمای RJ

آدرس وب سایت: www.qeshm-air.com

با هم به گوشه‌گوشه دنیا سفر می‌کنیم تا با شگفتی‌های بی‌پایان آن آشنا شویم. از اقیانوس‌ها می‌گذریم، در جنگل‌ها ماجراجویی می‌کنیم، قلب کویر را می‌شکافیم و در کوچه‌پس‌کوچه‌های شهرهای کوچک و بزرگ به صدای سفر گوش می‌دهیم. اگر می‌خواهید گردشگر را حتی در خانه‌تان تجربه کنید، با من همراه باشید.

دیدگاه کاربران (1 دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید