گشت شهری رایگان دبی4 گشت شهری رایگان دبی

گشت شهری رایگان دبی : سفری ارزان و خاطره‌انگیز در قلب مدرن امارات

گشت شهری رایگان دبی : سفری ارزان و خاطره‌انگیز در قلب مدرن امارات

دبی، شهر آسمان‌خراش‌ها، مراکز خرید لوکس و تفریحات مجلل، به پایتخت تجارت و گردشگری خاورمیانه تبدیل شده است. با وجود این که بسیاری تصور می‌کنند گشت و گذار در این شهر پر زرق و برق پرهزینه است، اما خبر خوب این است که راه‌های زیادی برای لذت بردن از دبی بدون صرف هزینه زیاد وجود دارد.

اگر رزرو هتلتان را ما انجام دهیم یک گشت رایگان نیم روز همراه با نهار به شما ارائه می دهیم.پس جهت رزرو هتل و اخذ ویزا با کارشناسان ما با شمارۀ ۰۹۴۲۲۰۲۲۰۱۲ تماس بگیرید.

 

*برنامه نیم روز گشت شهری دبی*

سوار شدن ازهتل – ۰۹:۰۰ صبح

ساعت ناهار – ۱۳:۰۰-۱۳:۴۵

Dropoff – به هتل ساعت ۱۴:۳۰

 

– ۰۹:۰۰ – ۰۹:۳۰ صبح البستکیه (ایستگاه تور و عکس) – ال بستکیه که به نام شهر بستک در جنوب ایران نامگذاری شده است توسط بازرگانان ایرانی که به واسطه فرصت های تجاری غنی و مشوق های ارائه شده توسط دولت امارات به دبی کشیده شده بودند، ساخته شد.

گشت شهری رایگان دبی
گشت شهری رایگان دبی

 

 

مسجد جمیرا (ایستگاه اطلاعات و عکس) – مسجد جمیرا که در سال ۱۹۷۹ افتتاح شد، یکی از دوست‌داشتنی‌ترین گنجینه‌های معماری و جاذبه‌های گردشگری دبی است.

گشت شهری رایگان دبی1 گشت شهری رایگان دبی

ساحل جمیرا (ایستگاه اطلاعات و عکس) – ساحل جمیرا یک ساحل شنی سفید است که به نام منطقه جمیرا دبی، امارات متحده عربی، در ساحل خلیج فارس واقع شده است.

 

برج العرب (درایو با / توقف عکس، مشروط به در دسترس بودن) – شاهد ساختمان نمادین در جمیرا باشید و داستان های ناگفته هتل ۷ ستاره را کشف کنید.

گشت شهری رایگان دبی
گشت شهری رایگان دبی

Souk Madinat Jumeirah (ایستگاه تور و عکس) – گشت در بازار به سبک سنتی خاورمیانه با غرفه‌ها و رستوران‌ها در زیر پاساژ چوبی پوشیده شده.

گشت شهری رایگان دبی
گشت شهری رایگان دبی

پوینت (ایستگاه تور و عکس) – پوینت، نخل جمیرا، مقصد جدید ساحلی نمادین دبی است. این مرکز بهترین رستوران‌ها، کافه‌ها، مراکز خرید و چشم‌انداز عالی در آتلانتیس پالم است.

گشت شهری رایگان دبی

برج خلیفه دبی مال (درایو بای) – برج خلیفه بلندترین برج جهان است و یکی از برترین جاذبه های دبی برای بازدید است. موزه آینده (ایستگاه اطلاعات و عکس) – این موزه نقطه عطفی است که به ایدئولوژی های مبتکرانه و آینده نگر در امارات متحده عربی اختصاص دارد.

گشت شهری رایگان دبی

 استراحت ناهار – گشت شهری خود را با یک ناهار عالی در یک رستوران معروف ایرانی با کباب های خوشمزه به پایان برسانید. تحویل هتل – ۱۴۰۰ – ۱۴۳۰

 

در اینجا بخوانید : بازار مرشد دبی : گنجینه‌ای از فرهنگ و تجارت

تورهای پیاده‌روی:

گزینه‌های مختلفی برای تورهای پیاده‌روی رایگان در دبی وجود دارد که به شما امکان می‌دهد مناطق تاریخی و فرهنگی شهر را از نزدیک ببینید و با آداب و رسوم و سبک زندگی مردم محلی آشنا شوید.

تورهای محله تاریخی الفهیدی:این محله قدیمی‌ترین بخش دبی است و با کوچه‌های باریک، خانه‌های بادی و برج‌های بادی، حس و حال زندگی سنتی امارات را به شما القا می‌کند.

 

گشت شهری رایگان دبی

 

تورهای بازارهای سنتی:گشتی در بازارهای پر جنب و جوش ادویه، طلا و پارچه دبی، تجربه‌ای منحصر به فرد و به یاد ماندنی خواهد بود. در این بازارها می‌توانید با چانه‌زنی، سوغاتی‌های مورد نظرتان را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

گشت شهری رایگان دبی
گشت شهری رایگان دبی

 

تور ساحلی دبی: پیاده‌روی در کنار ساحل زیبای جمیرا و تماشای غروب آفتاب، می‌تواند لحظات آرامش‌بخشی را برای شما رقم بزند.

  1. حمل و نقل عمومی:

استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی دبی، راهی عالی برای گشت و گذار در شهر و صرفه‌جویی در هزینه‌ها است. مترو، اتوبوس و تراموا، به شما امکان می‌دهند به راحتی به اکثر نقاط شهر دسترسی پیدا کنید.

مترو دبی:مترو دبی یکی از مدرن‌ترین سیستم‌های مترو در جهان است و با عبور از زیر برج خلیفه، مناظر دیدنی شهر را به شما نشان می‌دهد.

گشت شهری رایگان دبی
گشت شهری رایگان دبی

اتوبوس‌های دبی: اتوبوس‌های دبی، شبکه گسترده‌ای را در سراسر شهر پوشش می‌دهند و به شما امکان می‌دهند به مکان‌های مختلفی دسترسی پیدا کنید.

تراموای دبی:سوار شدن بر تراموای ساحلی دبی، تجربه‌ای منحصر به فرد از تماشای ساحل جمیرا و هتل‌های لوکس این منطقه را به شما ارائه می‌دهد.

گشت شهری رایگان دبی
گشت شهری رایگان دبی

 

  1. جاذبه‌های رایگان:

علاوه بر موارد ذکر شده، جاذبه‌های رایگان دیگری نیز در دبی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها دیدن کنید:

آبنمای دبی:تماشای نمایش موزیکال و نورپردازی آبنمای دبی، یکی از تفریحات رایگان و جذاب این شهر است.

 

گشت شهری رایگان دبی
گشت شهری رایگان دبی

 

پارک ساحلی جمیرا:این پارک ساحلی زیبا، مکانی عالی برای پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری، پیک نیک و لذت بردن از فضای باز است.

گشت شهری رایگان دبی

باغ گل‌های دبی:این باغ زیبا با گل‌های رنگارنگ و مجسمه‌های غول‌پیکر، مکانی ایده‌آل برای تفریح و گذراندن اوقات فراغت است.

گشت شهری رایگان دبی
گشت شهری رایگان دبی

با کمی برنامه‌ریزی و استفاده از راهکارهای ارائه شده، می‌توانید سفری ارزان و خاطره‌انگیز به دبی داشته باشید و از زیبایی‌ها و جاذبه‌های این شهر شگفت‌انگیز لذت ببرید.

لطفاً تجربیات خود را با ما درمیان بگذارید.

 

 

با هم به گوشه‌گوشه دنیا سفر می‌کنیم تا با شگفتی‌های بی‌پایان آن آشنا شویم. از اقیانوس‌ها می‌گذریم، در جنگل‌ها ماجراجویی می‌کنیم، قلب کویر را می‌شکافیم و در کوچه‌پس‌کوچه‌های شهرهای کوچک و بزرگ به صدای سفر گوش می‌دهیم. اگر می‌خواهید گردشگر را حتی در خانه‌تان تجربه کنید، با من همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید