IMG 20230207 091531 144 هتل کیوان شیراز

هتل کیوان شیراز

هتل کیوان شیراز

موقعیت:سال ساخت این هتل ۱۳۹۷ می باشد در کنار ارگ کریم خان زند شیراز قرار گرفته است.در سه طبق و ۲۴ واحد اقامتی می باشد.این هتل نسبت به یک ستاره بودن بسیار مرتب و تمیز به همراه پرسنل خوش اخلاق  و صمیمی می باشد.امکان دسترسی فوق العاده مهیمانان خود را به اماکن پر بازدید و تاریخی و فرهنگی شهر فراهم نموده است.از مزایای دیگر نزدیک به بستنی بندی های معروف پشت ارگ می باشد که اقامت در این هتل را برای مسافران دلنشین کرده است.

نوع اناق ها: اتاق های دو تخته (دابل و تویین) ، اتاق سه تخته ساده و لوکس واتاق چهارتخته و پنج تخته که دارای آراستگی و نظافت زبان زد خاص و عام می باشد.مشرف بودن اتاق ها به ارگ کریم خان و مشاهده نمای زیبای ارگ در شب از اتاق برای مهمان بسیار لذت بخش است. ونزدیک به مجموعه  وکیل شامل: مسجدوکیل،حمام وکیل،بازار وکیل،شاهچراغ و موزه پارس است.

امکانات : لاندری ، کافی شاپ و رستورانی با ظرفیت ۵۰ نفر

با هم به گوشه‌گوشه دنیا سفر می‌کنیم تا با شگفتی‌های بی‌پایان آن آشنا شویم. از اقیانوس‌ها می‌گذریم، در جنگل‌ها ماجراجویی می‌کنیم، قلب کویر را می‌شکافیم و در کوچه‌پس‌کوچه‌های شهرهای کوچک و بزرگ به صدای سفر گوش می‌دهیم. اگر می‌خواهید گردشگر را حتی در خانه‌تان تجربه کنید، با من همراه باشید.

«پست قبلی

پست بعدی»

دیدگاهتان را بنویسید