هتل ساسان شیراز

هتل ساسان شیراز ***

هتل ساسان شیراز :

هتل ساسان هتل ساسان شیراز با موقعیت مکانی عالی خود در مرکز شهر شیراز فاصله بسیار کمی تا مکان های تاریخی و دیدنی شهر شیراز دارد. اقامت در یک هتل با امکانات مناسب و دسترسی آسان به مراکز مهم شهری، برای مدیران و صاحبین کسب‌ و‌ کارهای مختلف همواره از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. به‌همین جهت  در هتل ساسان پیشنهادی ویژه برای شما داریم.در صورت امکان و با هماهنگی قبلی ورود زود هنگام امکان پذی است.

هتل ساسان شیراز
هتل ساسان شیراز

ازدیگر مزایای هتل نزدیکی به مجموعه زندیه ، بازار وکیل و بازارهای اصلی شهر ،پارک آزادی، می باشد. فاصله نزدیک به مترو از ویژگی های دیگر هتل است.

انواع اتاق ها شامل: اتاق یک تخته با سرویس کامل،اتاق دو تخته دبل با سرویس کامل،اتاق دو تخته توئین با سرویس کامل،اتاق سه تخته با سرویس کامل،سوئیت دو نفره با سرویس کامل و سوئیت چهار نفره با سرویس کامل، است.

امکانات هتل : امکان رزرو آسان از سایت سفر آنلاین

سرویس دهی ۲۴ ساعته ،استقبال و ترانسفر فرودگاهی،آسانسور،صبحانه رایگان،رستوران به صورت بیرون بر،اینترنت رایگان محدود،تلویزیون ال ای دی،کافی شاپ ،دوربین مدار بسته،پارکینگ محدود،اتاق چمدان،لاندری،روم سرویس،تاکسی سرویس،خدمات تور و مترجم،تبدیل ارز،کافی نت،فتوکپی و فکس،خدمات بیدار باش،مینی بار غیر رایگان،دسترسی آسان به جاذبه های گردشگری،کانال های منتخب ماهواره ای،خودپرداز،صندوق امانات،قفل کارتی هوشمند،پاور سوییچ،نمازخانه،سرویس بهداشتی ایرانی یا فرنگی،اسپیلت،شوفاژ،روزنامه رایگان

 

با هم به گوشه‌گوشه دنیا سفر می‌کنیم تا با شگفتی‌های بی‌پایان آن آشنا شویم. از اقیانوس‌ها می‌گذریم، در جنگل‌ها ماجراجویی می‌کنیم، قلب کویر را می‌شکافیم و در کوچه‌پس‌کوچه‌های شهرهای کوچک و بزرگ به صدای سفر گوش می‌دهیم. اگر می‌خواهید گردشگر را حتی در خانه‌تان تجربه کنید، با من همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید