هتل رویال شیراز

هتل رویال شیراز

هتل رویال شیراز

لابی هتل رویال با محیطی آرام و دلنشین جهت پذیرایی و ملاقات های دوستانه شما مهمانان عزیز در تمام ساعات شبانه روز همراه با دسترسی به امکاناتی مانند کافی شاپ ۲۴ ساعته اینترنت وایرلس و تاکسی سرویس ۲۴ ساعته در نظر گرفته شده است.

هتل رویال شیراز
هتل رویال شیراز

هتل رویال شیراز دارای ۴۴باب اتاق، شامل ۲۸ باب اتاق twin ،۱۲ باب اتاق دبل و ۴ رویال سوئیت دوخوابه می باشد. تمامی اتاق ها و سوئیت ها دارای امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع ،حمام وان دار، سرویس بهداشتی فرنگی،تلویزیون LED 40 اینچ ،اینترنت بی سیم ،مینی بار،صندوق امانات شخصی و سیستم بیداری جهت آسایش و آرامش میهمانان گرامی می باشد.

هتل رویال شیراز
هتل رویال شیراز
هتل رویال شیراز
هتل رویال شیراز

رستوران هتل رویال با ارائه منوی متنوعی از غذاهای مطبوع ایرانی و فرنگی و فراهم آوردن لژ خانوادگی در طبقۀ ششم هتل با چشم اندازی زیبا مشرف به ارتفاعات سر سبز و محیط گرم و دلنشین در خدمت میهمانان عزیز می باشد.

هتل رویال شیراز
هتل رویال شیراز

سالن کنفرانس هتل رویال با ظرفیت ۱۰۰ نفر،مجهز به سیستم ویدیویی ،پرده نمایش ۳۰۰اینچ ،سیستم صوتی و تصویری،دوربین مداربسته در خدمت شما عزیزان میباشد.

مجموعه ورزشی هتل رویال با بهره گیری از امکانات و دستگاه های پیشرفته،فضای مناسب برای استفلده کنندگان از این تجهیزات فراهم می آورد.لذت انجام حرکات ورزشی با استفاده از استخر زیبای مجموعه دوچندان شده و دقایقی استراحت در سونای بخار و خشک و جکوزی خستگی را از بدن می زداید.

هتل رویال شیراز
هتل رویال شیراز

موقعیت مکانی بسیار مناسب هتل ،امکان دسترسی به مراکز گردشگری ، زیارتی ،تفریحی و همچنین مجموعه های غذایی را فراهم آورده است چنان که پیاده می توان تا دروازه قرآن و آرامگاه خواجوی کرمانی،مجموعه حافظیه و باغ ملی،باغ جهان نما ،مجموعه غذایی های واقع در میدان ابوالکلام ،طی مسیر کرد . جاذبۀ مجموعۀ غذایی، گردشگری و تفریحی هفت خوان در مجاورت این هتل واقع شده است . روبروی این هتل مجموعه تفریحی لونا پارک شیراز واقع شده است. همچنین رستوران های شاندیز و بادکویه در فضای روبروی هتل واقع شده است . دسترسی های فوق موقعیت کم نظیری را به هتل داده است.

با هم به گوشه‌گوشه دنیا سفر می‌کنیم تا با شگفتی‌های بی‌پایان آن آشنا شویم. از اقیانوس‌ها می‌گذریم، در جنگل‌ها ماجراجویی می‌کنیم، قلب کویر را می‌شکافیم و در کوچه‌پس‌کوچه‌های شهرهای کوچک و بزرگ به صدای سفر گوش می‌دهیم. اگر می‌خواهید گردشگر را حتی در خانه‌تان تجربه کنید، با من همراه باشید.

دیدگاه کاربران (1 دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید