هتل تالار شیراز‎‎

هتل تالار شیراز‎‎

هتل تالار شیراز‎

هتل تالار شیراز به تازگی بازسازی کامل شده است .در مرکز شهر واقع شده و دسترسی آسان و سریع به مراکز شهری و گردشگری دارد.امکانات هتل از قبیل پارکینگ رایگان ،رستوران ،کافی شاپ و میزبانی ۲۴ ساعته از مزایای هتل است. صبحانه بوفه با غذاهای متنوع خاطره پذیرایی دلپذیری برای مهمانان عزیز رقم میزند.
هتل تالار شیراز در خیابان فردوسی شیراز حدفاصل خیابان های رودکی و سعدی واقع شده است و جهت تهیه خدمات سفر و گشت های شیراز یا استان فارس ،مسافر می تواند به آژانس هواپیمایی جهانگردان ،روبروی هتل، مراجعه کند فاصله نزدیک هتل به مراکز تاریخی و فرهنگی شیراز از مزایای هتل تالار است از آنجائیکه مسافرمی تواند پیاده به مجموعه کریمخانی از قبیل ارگ کریمخان ،حمام وکیل،بازار وکیل و… گذر کند و جهت سیر به حافظیه ،سعدیه ،دروازه قرآن و مجموعه های هفت تنان و چهل تنان مسافر متحمل زمان و هزینه زیادی نمی شود.
جهت رزرو هتل از طریق سایت جهانتراول بهترین نرخ ها را خرید کنید.
مهمان نوازی در این هتل به قدری آشکار است که در هر فصل و زمان با مراجعه به هتل شاهد تعداد قابل توجه مسافرانی هستیم که در این هتل اقامت دارند. نکته قابل توجه و مزیت این هتل قیمت مناسب اقامت است که جهت رزرو اتاق می توانید با شماره تماس ۰۹۰۲۹۷۲۵۵۷۷ آژانس جهانگردان ،مشاوره و خرید انجام دهید.
با هم به گوشه‌گوشه دنیا سفر می‌کنیم تا با شگفتی‌های بی‌پایان آن آشنا شویم. از اقیانوس‌ها می‌گذریم، در جنگل‌ها ماجراجویی می‌کنیم، قلب کویر را می‌شکافیم و در کوچه‌پس‌کوچه‌های شهرهای کوچک و بزرگ به صدای سفر گوش می‌دهیم. اگر می‌خواهید گردشگر را حتی در خانه‌تان تجربه کنید، با من همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید