نمایشگاه جهانی قهوه

نمایشگاه جهانی قهوه

نمایشگاه جهانی قهوه

جهانگردان : نمایشگاه جهانی قهوه دبی از ۰۱ الی ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ (۲۱ تا۲۳ ژانویه) در شهر دبی کشور امارات متحده عربی برگزار می گردد. نمایشگاه جهانی قهوه دبی یک رویداد با همکاری انجمن قهوه تخصصی است. نمایشگاه جهانی قهوه دبی، یک رویداد تجاری است که از سال ٢٠٠٦ هر بار در یک شهر اروپایی برگزار شده و اولین باری است که در خاورمیانه برگزار می شود. نمایشگاه قهوه دبی برای اتصال تولید کنندگان قهوه سبز، تولید کنندگان قهوه و چای، خرده فروشان، بازرگانان، کافه داران، متخصصان دیگر در این صنعت گسترده و به طور کلی مشاغل قهوه در امارات متحده عربی و کسانی که مایل به ورود به صنعت قهوه هستند، طراحی شده است. خاورمیانه و آفریقا، به یکی از بزرگترین بازارهای نوظهور قهوه تخصصی در سطح جهان تبدیل شده است. در این نمایشگاه جهانی قهوه علاوه بر آشنا شدن با محصولات و برند های جدید قهوه، با لوازم جانبی و دستگاه های جدید و بروز در این صنعت نیز آشنا می شوید. انجمن ویژه قهوه ،پس از موفقیت رویداد افتتاحیه خود در سال ۲۰۲۲ ، اکنون به طور پیشرو در حال رشد این نمایشگاه تجاری در نمایشگاه  برتر منطقه است .این نمایشگاه  برای کسانی که در بخش قهوه امارات متحده عربی کار می کنند، ایده آل است  و هم برای کسانی که به دنبال دسترسی به پتانسیل تجاری رو به رشد آن هستند نیز فوق العاده موثر است.   انجمن جهانی قهوه، دبی را مکان مناسبی برای این پویایی می داند. دبی هم منطقه ای غرق در تاریخ قهوه است و هم بازاری با رشد سریع برای آینده می باشد. بررسی‌های اخیر صنعت پیش‌بینی می‌کند که بازار قهوه امارات متحده عربی تا سال ۲۰۲۷ به میزان ۸٫۳ درصد CAGR رشد خواهد کرد، که تحت تأثیر عوامل متعددی قرار دارد . از جمله جمعیت متنوع کشور با بیش از ۲۰۰ ملیت، که منجر به توسعه انواع مختلف قهوه و راه‌اندازی چندین شرکت چند ملیتی شده است. قهوه های زنجیره ای و کافه ها نیز یکی از این عوامل موثر است.
نمایشگاه جهانی قهوه
نمایشگاه جهانی قهوه
این نمایشگاه ( World of Cafe )دارای جاذبه هایی مانند Roaster Village ، اتاق حجامت ، مسابقات قهرمانی ملی امارات متحده عربی ، Brew Bar و سالن اجتماعات SCA خواهد بود. همه این‌ها با مجموعه‌ای از سخنرانی‌ها، ارائه‌ها و بیش از ۲۰ کارگاه، به‌علاوه یک نمایشگاه تجاری کامل با بیش از ۳۰۰ غرفه‌دار همراه خواهد بود، جایی که خریداران و فروشندگان می‌توانند دوباره به هم متصل شوند و همچنین روابط تجاری جدیدی ایجاد کنند. .
نمایشگاه جهانی قهوه
نمایشگاه جهانی قهوه
 ZA’ABEEL HALL 4 – 6  سالن زعبیل سالنهای ۴و۶       ۲۱ – ۲۳ JAN 2024      ۲۱تا ۲۳ ژانویه ۲۰۲۴      –  ۰۱ الی ۰۳ بهمن ۱۴۰۲   خدمات قابل ارائه در نمایشگاه نمایشگاه جهانی قهوه دبی : خدمات مسافرتی نمایشگاه نمایشگاه جهانی قهوه دبی : تور نمایشگاه جهانی قهوه دبی رزرو هتل در دبی رزرو آنلاین پرواز به دبی ویزای دبی کارت ورودی ترانسفر فرودگاهی در دبی نشست تجاری با همتایان خارجی بیمه مسافرتی راهنمای فارسی زبان و مترجم گشت شهری خدمات تجاری بازدید کنندگان
نمایشگاه جهانی قهوه
نمایشگاه جهانی قهوه

خدمات غرفه داران نمایشگاه جهانی قهوه دبی :

  مشاوره نمایشگاهی رزرو غرفه غرفه سازی تجهیزات نمایشگاهی خدمات تبلیغات نمایشگاهی تأمین نیروی انسانی نمایشگاهی پذیرایی و تشریفات نمایشگاهی

زمان شروع رویداد

روزها
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
زمان شرکت در این رویداد به پایان رسیده است
با هم به گوشه‌گوشه دنیا سفر می‌کنیم تا با شگفتی‌های بی‌پایان آن آشنا شویم. از اقیانوس‌ها می‌گذریم، در جنگل‌ها ماجراجویی می‌کنیم، قلب کویر را می‌شکافیم و در کوچه‌پس‌کوچه‌های شهرهای کوچک و بزرگ به صدای سفر گوش می‌دهیم. اگر می‌خواهید گردشگر را حتی در خانه‌تان تجربه کنید، با من همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید