پیکاپ ویزا در شیراز

پیکاپ ویزا در شیراز

پیکاپ ویزا در شیراز

ارسال پاسپورت به سفارت و بازگرداندن آن به همراه ویزا به شخص متقاضی را پیکاپ پاسپورت یا پیکاپ ویزا می‌گویند.این خدمات عمدتاً برای کشورهایی ارائه می‌شود که در حال حاضر خدمات کنسولی خود را برای شهروندان ایرانی در ایران متوقف کرده‌اند. این کشورها شامل امریکا، کانادا، انگلستان، آلبانی و لیتوانی می‌شوند.

مشکل اصلی ظاهر می‌شود زمانی که شخص باید به کشورهای همسایه از جمله امارات متحده عربی، ترکیه یا ارمنستان به تعداد بیش از یک بار سفر کند که این سفرها با هزینه‌های بسیار زیادی برای او یا خانواده‌اش همراه خواهند بود.

برای حل این مسئله، توصیه می‌شود که شخص با همکاری با متخصصان و وکلا با تجربه، پرونده خود را در سفارت کشور مقصد و یا یکی از کشورهای همسایه ترتیب دهد (که در این مرحله، حضور شخص متقاضی الزامی است).

برای مراحل نهایی درج ویزا در پاسپورت و دریافت آن، که گاهی ممکن است از ده روز تا سه هفته به طول بیانجامد، حضور شخص در سفارت الزامی نیست. پاسپورت می‌تواند از طریق یک کارگزار ماهر به سفارت ارسال شود و در نهایت با ویزای الصاق شده به آن، به متقاضی تحویل داده شود.

در واقع، این فرآیند ارسال پاسپورت به سفارت و بازگرداندن پاسپورت با ویزا به شخص به نام “پیکاپ پاسپورت” یا “پیکاپ ویزا” شناخته می‌شود. واژه “پیکاپ” به انگلیسی به معنای برداشتن چیزی از مکان اصلی خود است. واژه “پیکاپ ویزا” هم به معنای برداشتن ویزا از سفارت کشور مبدا و تحویل آن به متقاضی در کشور مبدا است. واژه‌های “پیکاپ ویزا” و “پیکاپ پاسپورت” در واقعیت معانی کاملاً مشابه‌ای دارند و می‌توانند به صورت متبادل استفاده شوند. بنابراین، اگر با هر یک از این دو عبارت مواجه شوید، باید بدانید که تفاوتی معنایی ندارند و می‌توانید به راحتی ویزای خود را دریافت کنید.

لطفاً به یاد داشته باشید که این فرآیند یک فرآیند حساس است، چه از نظر رعایت کوچکترین جزئیات و سرعت در انجام آن، و چه از نظر امنیت و حفاظت از پاسپورت فرد متقاضی. آژانس جهانگردان با همکاری ویژه خود با وکلا و کارگزاران ماهر و متعهد، با بیش از ده سال سابقه تجربه تاکنون هیچ مورد از دست رفتن یا تاخیر در ارائه مدارک و کندی در فرآیند تحویل پاسپورت را در کارنامه خود نداشته است.

پیکاپ ویزا در شیراز
پیکاپ ویزا در شیراز

خدمات پیکاپ ویزا

خدمات پیکاپ ویزا به عنوان یکی از اصلی‌ترین خدمات جهانگردان در ده سال گذشته، از اهمیت بسیاری برای مدیران مجموعه چه از منظر تسریع حداکثری و چه از منظر کیفیت خدمات برخوردار است. از این رو است که جهانگردان در حال حاضر سریع ترین و با کیفیت ترین خدمات پیکاپ ویزا را به متقاضیان ایرانی عرضه می کند.

سفارت پس از مصاحبه حضوری با فرد و بررسی مدارک وی تصمیم می‌گیرد که ایشان واجد شرایط سفر به آن کشور هست یا خیر. در واقع اصطلاحاً ویزا به وی تعلق می‌گیرد یا تعلق نمی‌گیرد.

در صورت تأیید فرد و درخواست صدور ویزا او، سفارت ایمیلی به فرد متقاضی ارسال می کند که معمولا این ایمیل با فاصله دو هفته ای از زمان مصاحبه اولیه ارسال می گردد. در این مرحله فرد متقاضی یا کارگزار به عنوان وکیل قانونی فرد متقاضی پاسپورت را به صورت حضوری به سفارت تحویل داده و برچسب مخصوص ویزا در صفحات داخلی پاسپورت فرد الصاق شده و به فرد متقاضی یا وکیل وی تحویل می گردد.

در طی این مراحل گاهی به علت تکمیل نبودن پرونده متقاضی و یا نداشتن بعضی شرایط که مدنظر سفارت هاست، ممکن است نیاز شود که فرد متقاضی سفری مجدد به منظور بررسی اعتراض به عدم صدور ویزا و ارائه مدارک تکمیلی‌ تر در صورت لزوم و تسلیم درخواست مجدد به سفارت نماید.

ما شما را در تمام این مراحل همراهی کرده و وکلای مجرب ما به شما مشاوره پیکاپ ویزا خواهند داد.

پیکاپ ویزا در شیراز
پیکاپ ویزا در شیراز

مراحل درخواست پیکاپ پاسپورت/ویزا

  • تحویل نامه یا ایمیل سفارت ، به همراه گذرنامه متقاضی به آژانس
  • بررسی پرونده و مدارک متقاضی توسط کارشناسان مجرب و تعیین زمان و هزینه
  • پذیرش فرم وکالت (مختص کشور آمریکا)
  • تحویل گذرنامه و پرونده مسافر به سفارت
  • تحویل گذرنامه و ویزای الصاق شده به متقاضی در زمان مقرر

مراحل پیکاپ ویزا، مراجعین محترم با در دست داشتن اصل پاسپورت، نامه و یا ایمیل سفارت دایر بر موافقت درخواست ویزا به شرکتی معتبر مراجعه می نمایند.

کارشناسان و سوپروایزر بخش پیکاپ پاسپورت یا ویزا در این مرحله باید مدارک شخص را بررسی نمایند. اخذ فرم وکالت نامه از متقاضی هم باید توسط سفارت پذیرفته شود. سپس مراحل بعدی درخواست پیکاپ کاملاً بر عهده شرکت مربوطه خواهد بود. نماینده این شرکت با در دست داشتن مدارک و مجوز مربوطه به پیکاپ اقدامات لازم را انجام می دهد.

اخذ ویزای کشورهای کانادا، آمریکا و انگلیس از طریق سفارت های ۳ کشور در کشورهای ثالث قابل انجام است. به این صورت که فرد متقاضی ویزا باید حداقل یک مرتبه به کشوری که برای انجام فرایند اخذ ویزا انتخاب کرده است، سفر کند.

برای اولین اقدام درخواست ویزا، فرد باید جهت انجام انگشت نگاری یا بیومتریک به یکی از دفاتر وک (VISA APPLICATION CENTRE) مراجعه کند. بررسی درخواست ویزا از همین مرحله انگشت نگاری شروع خواهد شد.

در صورت داشتن هرگونه سوال با کارشناسان جهانگردان تماس حاصل فرمایید.

۰۷۱۳-۲۲۲۵۵۷۷

۰۷۱۳-۲۰۱۲

۰۹۳۳۸۳۱۶۵۳۱

۱۲ ۲۲۰ ۲۲۰ ۰۹۴

با هم به گوشه‌گوشه دنیا سفر می‌کنیم تا با شگفتی‌های بی‌پایان آن آشنا شویم. از اقیانوس‌ها می‌گذریم، در جنگل‌ها ماجراجویی می‌کنیم، قلب کویر را می‌شکافیم و در کوچه‌پس‌کوچه‌های شهرهای کوچک و بزرگ به صدای سفر گوش می‌دهیم. اگر می‌خواهید گردشگر را حتی در خانه‌تان تجربه کنید، با من همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید