تور گردشگری بین المللی پاریس تا پرسپولیس وارد ایران شد

تور گردشگری بین المللی پاریس تا پرسپولیس وارد ایران شد

تور گردشگری بین المللی پاریس تا پرسپولیس وارد ایران شد : روابط‌عمومی کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که موتورسواران تور گردشگری بین‌المللی پاریس تا پرسپولیس به خاک ایران وارد شدند. اعضای این تور از جاذبه های طبیعی، تاریخی و گردشگری کشور بازدید ‌خواهند کرد. گردشگران شرکت‌کننده در این تور ٢٠ نفر از كشورهای فرانسه، سوئیس و هلند هستند که با ۱۶ دستگاه موتورسیکلت سنگين و سه دستگاه خودرو دو ديفرانسيل از شهر پاریس در فرانسه سفر خود را آغاز کرده‌اند و روز جمعه، دوم اردیبهشت ۱۴۰۱ از طریق مرز ماکو وارد استان آذربایجان غربی شدند.

تور گردشگری بین المللی پاریس تا پرسپولیس وارد ایران شد
تور گردشگری بین المللی پاریس تا پرسپولیس وارد ایران شد

این تور گردشگری با هماهنگی کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی و  با هدف مقابله با ایران هراسی و در راستای معرفی فرهنگ، تمدن، آثار و جاذبه‌های تاریخی و گردشگری کشور، ایران را به‌عنوان یکی از مقاصد امن و زیبای گردشگری خود انتخاب کرده‌اند تا سفیر امنیت، فرهنگ و تمدن این مرز و بوم باشند.

موتورسواران تور گردشگری بین‌المللی پاریس تا پرسپولیس طی ٢١ روز حضور در ایران از شهرهای كندوان، تبريز، سقز، كرمانشاه، گلپايگان، اصفهان و ياسوج عبور خواهند کرد و به بازدید از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری این شهرها خواهند پرداخت.

در ادامه سفر، اعضای این تور به‌مدت چهار روز در شهر شیراز اقامت خواهند داشت و پس از بازدید از جاهای دیدنی شیراز، در مسیر بازگشت با عبور از شهرهای اصفهان، اراک، قزوين و گیلان، ایران را از طریق مرز آستارا به مقصد فرانسه ترک خواهند کرد.

راهنمای سفر به شیراز

با هم به گوشه‌گوشه دنیا سفر می‌کنیم تا با شگفتی‌های بی‌پایان آن آشنا شویم. از اقیانوس‌ها می‌گذریم، در جنگل‌ها ماجراجویی می‌کنیم، قلب کویر را می‌شکافیم و در کوچه‌پس‌کوچه‌های شهرهای کوچک و بزرگ به صدای سفر گوش می‌دهیم. اگر می‌خواهید گردشگر را حتی در خانه‌تان تجربه کنید، با من همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید