2 سفر به کیش در پاییز

برای سفر به کیش در پاییز چی بپوشیم؟

برای سفر به کیش در پاییز چی بپوشیم؟ اولین کار بعد از مشخص شدن محل اقامت برای سفر ، انتخاب و جمع کردن لباس مناسب می باشد و این کار قطعا هیجان مخصوص به خود را به همراه دارد اما توجه داشته باشید که هیجان و شوق سفر و بازدید از مقصد باعث نشود تا گزینشی بدون فکر صورت گیرد و لباسی که برای سفر برداشته می‌شود بدون کاربرد باشد و رفاه و راحتی لازم را برای شما فراهم نکند.

از این رو با جهاگردان همراه باشید تا از شرایط اقلیمی و آب‌وهوایی جزیره کیش اطلاعات بیشتری کسب کنید و در همین راستا انتخاب صحیح و اصولی‌تری را برای پوشاک انجام دهید .

آب‌وهوای جزیزه کیش و سفر به آن در فصل پاییز

برایفهمیدن اینکه لباس مناسب برای سفر به کیش در پاییز چه مشخصه هایی دارد بهتر است بدانیم، جزیره زیبا و دیدنی کیش در جنوب ایران و شهرستان بندر لنگه استان جذاب هرمزگان واقع شده است و هر ساله مسافران و گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند.

کیش به دلیل همجواری با خلیج همیشه فارس دارای میانگین رطوبت ۶۰ درصدی است و با داشتن ساعات آفتابی زیاد به نسبت جزایر دیگر منطقه، دمایی متغیر بین گرم و خیلی گرم در طول سال دارد.

بیشتر بخوانید : راهنمای سفر به کیش

اقلیم منطقه آزاد کیش گرم و مرطوب به حساب می‌آید و به همین جهت فصل پاییز برای بازدید بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی یک موهبت است تا با خیالی آسوده در فضاهای تفریحی و طبیعی موجود در جزیره به گشت‌وگزار بپردازند.

با توجه به میانگین دمایی کیش در سال که ۲۶ درجه است، کیش مهمان‌پذیر گرم می باشد و برای انتخاب لباس هنگام سفر، نیازی به پوشاک گرم و سنگین نیست و همین امر موجب شده تا کوله یا چمدان سفر به کیش سبک و جمع و جور باشد چرا که لباس‌های پاییزی علاوه بر سنگینی، حجم قابل توجهی نیز دارند.

برای سفر به کیش در پاییز چی بپوشیم؟
برای سفر به کیش در پاییز چی بپوشیم؟

لباس مناسب برای سفر به کیش در پاییز

به دلیل گرما و رطوبت هوا، لباس مناسب برای سفر به کیش در پاییز شامل لباس‌هایی خنک، آزاد و راحت می‌شود.

لباس هایی که از جنس نخ باشد تا جریان هوا به سهولت از آن عبور کند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای پوشیدن است. برای سیاحت و هواخوری درون کیش در این فصل قشنگ تنها کافی است که یک سوییشرت همراه خود داشته باشید و از برداشتن پالتو، ژاکت‌های سنگین، بافت‌های ضخیم و کاپشن‌های گرم خبری نیست.

پیشنهاد می‌شود شب‌های پر جاذبه این منطقه با لباسی که دمای بدن را عادی حفظ ‌می‌کند سپری شود.

اگر تمایل دارید که در زمان برداشتن لباس مناسب برای سفر به کیش در پاییز موردی از قلم نیوفتد توصیه می‌کنیم به چک لیست زیر توجه نمایید:

کلاه (هر نوع کلاهی که از پوست صورت و چشمان در برابر تابش آفتاب محافظت کند مناسب است)
شال (برای برداشتن شال‌های نخی و سبک تعلل نکنید)
پیراهن‌های آزاد و طرح‌دار
شلوار یا شلوارک نخی
تاپ، تیشرت و پولوشرت
دامن گشاد
سوییشرت یا ژاکت نازک (زمان وزیدن باد یا خنکی شب‌های جزیره در پاییز کاربرد دارد)
لباس زیر
جوراب نخی
مایو و تجهیزات شنا

برای سفر به کیش در پاییز چی بپوشیم؟
برای سفر به کیش در پاییز چی بپوشیم؟

در نظر داشته باشید پوششی برای شما مناسب می باشد که با آن احساس راحتی کنید، سفر به کیش در پاییز لباس‌های نخی و گشاد می‌طلبد و پوشیدن لباس‌های غیر نخی و تنگ موجب آزردگی خاطر شما می گردد و سفر را به کام خود و همسفرها تلخ می‌کند.

به عنوان نکته آخر ؛ برای داشتن سفری دلپذیر در کیش بهتر است استفاده از کرم ضدآفتاب را به یاد داشته باشید و از خود در برابر آفتاب‌سوختگی محافظت کنید.

با هم به گوشه‌گوشه دنیا سفر می‌کنیم تا با شگفتی‌های بی‌پایان آن آشنا شویم. از اقیانوس‌ها می‌گذریم، در جنگل‌ها ماجراجویی می‌کنیم، قلب کویر را می‌شکافیم و در کوچه‌پس‌کوچه‌های شهرهای کوچک و بزرگ به صدای سفر گوش می‌دهیم. اگر می‌خواهید گردشگر را حتی در خانه‌تان تجربه کنید، با من همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید